מתכננים יום כיף בתל אביב? אספנו בעבורכם כמה המלצות חשובות ביותר כך שתוכלו להיות בטוחים שיום הכיף שלכם יהיה מושלם.

יום כיף בתל אביב – שפע של אפשרויות

תל אביב מהווה מוקד משיכה עצום הן בעבור תיירים והן בעבור ישראלים אשר רוצים להעביר זמן איכות בעיר ולהעניק לעצמם זמן של כיף טהור. לאור העובדה כי תל אביב היא עיר עמוסה באטרקציות, אין כל ספק כי תכנון יום כיף עלול להוות כאב ראש לא קטן. יחד עם זאת, אספנו בעבורם את ההמלצות הטובות ביותר ליום כיף בעיר אשר ללא ספק ייחרט היטב בזיכרונכם:

כרם גדול

  • תחילת היום – ביקור בחוף הים: חוף הים של העיר תל אביב נחשב לאחד החופים היפים בעולם, והוא מהווה מוקד משיכה עצום, בעיקר בתקופת הקיץ. לאורך הטיילת המשופצת של העיר תוכלו להבחין בלא מעט אמצעי תחבורה שיתופים כדוגמת אופניים וקורקינטים אשר ניתנים להשכרה, מה שיאפשר לכם להתחיל את היום שלכם בצורה הטובה ביותר ועם אמצעי תחבורה נגישים לכל רחבי העיר. מומלץ לשבת באחת ממסעדות החוף אשר ממוקמות ממש על הים ולאכול ארוחת בוקר טובה, אל מול ים תיכון עוצר נשימה.
  • ביקור בכרם התימנים: כרם התימנים הפך בשנים האחרונות לאטרקציה בפני עצמה, זאת לאור אין ספור מסעדות ובפאבים אשר ממוקמים בסמטאות של הכרם. הכרם ממוקם מרחק הליכה קצר מהים, ועל כן מומלץ לשכור אופניים ולהגיע ולשבת באחת המסעדות היפות והאותנטיות אשר מציעות את מיטב הקולינריה הישראלית, כמו גם לחוות אווירה בין לאומית – זאת לאור אין ספור התיירים אשר מגיעים למקום.
  • ביקור בדיזינגוף סנטר: דיזינגוף סנטר הוא מרכז קניות ותיק למדי אשר מאפשר לכם לקבל כמה שעות של שופינג איכותי. במתחם אין ספור חנויות של המותגים הגדולים ביותר בעולם, כאשר בימי חמישי מומלץ להגיע גם לשוק האוכל אשר נפתח ומציע מגוון רחב של מאכלי עדות במחירים אטרקטיביים ונוחים לכל כיס.
  • ביקור במסעדה: בתל אביב לא מעט מסעדות איכותיות וברמה בין לאומית, כאשר אין ספק כי יום כיף בעיר מהווה הזדמנות מצוינת לבקר בבר מסעדה תל אביב. כיום, המסעדה הפופולרית ביותר בעיר היא ללא ספק הקאב קם אשר משלב גם אווירה צעירה וגם אוכל איכותי, כל זאת במחירים אטרקטיביים ומאכלים תאילנדים אותנטיים. מדובר במסעדה אשר היא מבית היוצר של בית תאילנדי, מסעדה נוספת ואהודה מאוד בתל אביב אשר נחשבת לאחת הוותיקות, וזאת לאור העובדה כי מדובר במסעדה בת 25 שנה. לכן, ביקור בקאב קם יאפשר לכם לחוות אווירה חופשית וצעירה, בדיוק כמו שהעיר יודעת להציע.
  • ביקור במועדון: ברחבי שדרות רוטשילד ניתן לאתר לא מעט מועדונים ברמה גבוהה מאוד אשר מאפשרים להשתחרר ולרקוד ללא הפסקה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *