אתם כנראה נרגשים ומתרגשים, כי ממש בקרוב אתם הולכים לעבור טסט על רכב.

בין אם ידני או אוטומט, הריגוש הוא גדול ואין ספק שמדובר בחוויה.

יחד עם זאת, בואו ננשום עמוק ונבין שגם אם לא תעברו במכה הראשונה, זה עדיין לא סוף העולם.

בכל זאת, הנה כמה טיפים שיסייעו לכם לעבור טסט על אוטומט.

רגע לפני בדיקת מחירון רכב חדש ורכישתו, בואו נדבר על מעבר טסט (לא בהכרח טסט ראשון). ישנם כל כך הרבה נהגים ונהגות על הכביש, אנחנו מבטיחים לכם שאחוז די מצומצם מהם עברו טסט ראשון. ואם זה כך וזה אכן כך, אנחנו נמליץ לכם לנשום עמוק ולא להלחיץ את עצמכם, זה הטיפ הראשון שלנו אליכם. ברגע שתבינו עם עצמכם שזה לא סוף העולם אם לא עוברים טסט ראשון וגם שני או שלישי, אוטומטית אתם תהיו נהגים רגועים וטובים יותר במהלך הטסט עצמו.

 

כל מה שצריך לדעת על מעבר של טסט לרכב אוטומט

אם אתם תפעילו על עצמכם לחצים גדולים וסטרס לעבור במכה ראשונה את הטסט, זה כל כך ילחיץ אתכם, עד שאתם פשוט עשויים לפשל בעקבות סטרס מוגזם. סמכו עלינו, לפני הטסט קחו לכם איזו שעה שלמה של מרגוע נטו עבורכם.

שבו ותאזינו למוסיקה, לכו לחוף הים, תעשו יוגה, או כל דבר אחר אשר משרה עליכם אווירת רוגע חיובית. טיפ שני, אל תנסו להתחנף לבוחן. תגידו לו יפה בוקר טוב, תהיו מנומסים ואל תתעסקו בלדבר הרבה. אתם עדיין לא נהגים, הבוחן לא סומך עליכם.

 

אל תתווכחו לעולם עם הבוחן על דבר

הדבר האחרון שהוא צריך בתא הנהג לידו, זה ילדון או ילדונת שמתבדחים ומתלוצצים במקום לנהוג כראוי. תתייחסו אל הבוחן בתור אדם רציני, אל תתווכחו אתו על שום דבר ושום כלום. גם אם באמצע הטסט הבוחן בולם את הרכב וזה היה נראה לכם מיותר, אל תתווכחו אתו ואל תגידו לו שום דבר.

אם יש לכם תהיות והסתייגויות, אתם תמיד יכולים אחר כך לערער על הפסיקות של הבוחן במהלך הטסט שלכם. במהלך הטסט, אל תפגינו ביטחון מופרז. מאידך, אל תפגינו גם חוסר ביטחון מובהק. תגיעו כמו שאתם, בלי ציפיות מוגזמות לעבור ובלי חששות כבדים להיכשל.

 

זכרו כי הטסטר הוא אדם כמוכם ואין סיבה להילחץ ממנו

בסופו של דבר, הטסטר הוא אדם בדיוק כמוכם וגם הוא היה בעבר במצב שלכם. הוא יודע מה אתם מרגישים, ואין ספק שהוא חווה נבחנים כמוכם במספרים גדולים. בסופו של דבר, יהיה כדאי להתייחס לטסט כמו אל שיער נהיגה לכל דבר.

תדמיינו שאתם קמים לעוד בוקר של שיעור נהיגה, רק שהפעם המורה שלכם הוא אדם אחר. אם תעשו זאת, זה יסייע לכם להוריד את הסטרס והלחץ שנבחנים רבים מרגישים כשהם מתעוררים לבוקר של טסט. ואם אתם כבר אחרי מעבר הטסט שלכם וקיבלתם רישיון נהיגה, אנחנו נמליץ לכם על רכישת רכב במסגרת של ליסינג פרטי ללא מקדמה.

 

רכישת רכבים במסגרות של ליסינג פרטי ללא מקדמה

בימינו אתם יכולים לרכוש רכבים חדישים לגמרי בפריסות תשלומים נוחות במיוחד. למעשה, רכב החלומות שלכם ממש במרחק נגיעה קטנה ממכם. כל מה שצריך לעשות זה פשוט להיכנס לאתר של חברת קפיטל מוטורס ולבחור את עסקת הליסינג הבאה שלכם.

חברת קפיטל מוטורס מספקת שירותי ליסינג פרטי ללא מקדמה על רכבי ספורט, רכבי משפחתיים, SUV, 4X4, מיני, סופר מיני ועוד. כל עוד אתם מעוניינים להיכנס לרכב החלומות שלכם, צוות המומחים של קפיטל מוטורס יוכל לשדך לכם את הרכב המושלם לצרכיכם.

 

האם נהגים חדשים יכולים לרכוש רכבים בליסינג פרטי?

נהג חדש אכן יכול לרכוש רכב במסגרות של ליסינג פרטי ללא מקדמה ו-100% מימון על רכישת רכבים. אם אתם מעוניינים לרכוש את רכב החלומות שלכם, מומלץ לקבל עם ייעוץ פיננסי, או ייעוץ מימוני כלשהוא. לידיעתכם, חברת קפיטל מוטורס עובדת אל מול גורמי מימון בנקאיים וגם גורמי מימון חוץ בנקאיים. תוכלו לקבל מהחברה את כל הפרטים בנוגע לעסקאות ליסינג פרטי לנהגים חדשים. בסופו של עניין, הכי חשוב שתנהגו ברכב שבאמת עושה לכם את זה, בטוח ונוח.

 

איש נוהג

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *