על אף והסרת שיער בלייזר נחשבת לבטוחה מאוד, ישנם סיכונים אשר עליכם לדעת בטרם מתחילים את התהליך. הרופאים של המרכז הרפואי מדיקל סנטר תל אביב מסבירים.

הסרת שיער בלייזר – השיטה הטובה ביותר להסרת שיער לצמיתות

אין כל ספק כי אחד התהליכים הפופלרים ביותר להסרת שיער הוא הסרת שיער בלייזר, וזאת משום שמדובר בשיטה יעילה להסרה של שיער לצמיתות, הן בעבור גברים והן בעבור נשים. למעשה, ניתן לראות כי תחום הסרות שיער בלייזר התפתח באופן משמעותי בשנים האחרונות, עת החלו להיכנס לשוק מכונות מתקדמות אשר מאפשרות להסיר את השיער ללא כאב, ובאופן מהיר במיוחד, כאשר לרוב מדובר בסדרת טיפולים אשר נערכת אחת לחודש. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי מדובר במכשור מתקדם אשר מצריך מיומנות ומקצועיות, וזאת בשל הסיכונים אשר עלולים להתרחש במידה והתהליך איננו מתבצע תחת כללי זהירות. מהם הסיכונים? המומחים של המרכז הרפואי מדיקל סנטר מסבירים.

רובה לייזר

מהם הסיכונים בהסרת שיער בלייזר?

כאמור, הסרת שיער בלייזר נחשבת לשיטה יעילה ופופלרית מאוד, אולם רבים אינם מודעים לעובדה כי התהליך עשוי להסתבך באופן משמעותי, כתוצאה מהסרת שיער אשר איננה מתבצעת תחת כללי הזהירות הנדרשים, כאשר הסיכון הבולט ביותר הוא כוויות אשר עלולות להתרחש בזמן הטיפול או מיד לאחריו, כאשר הכוויות הללו יכולות לנוע בין כוויות קלות ועד כוויות ברמה חמורה אשר תצריך קבלת טיפול רפואי דחוף. הסיבה לכוויות אשר עלולות להתרחש היא לרוב שימוש בעוצמה חזקה מדי של הלייזר אשר שורפת לא רק את שורש השערה אלא גם את העור עצמו, כאשר מדובר בסיכון אשר עלול להתרחש גם בעבור בעלי עור בהיר או כהה. סיכון נוסף של הסרת שיער נוגע לכתמים אדומים אשר עלולים להופיע באזור בו בוצעה הסרת השיער, כמו גם רגישות אשר תופיע מיד לאחר הטיפול, בעיקר באזורים אינטימיים. לכן, אם אתם מתכננים לעשות הסרת שיער ולהשקיע את מיטב כספכם, עליכם להתקשר עם מרכז מוביל אשר משתמש בציוד מתקדם כמו גם כזה אשר לו צוות מיומן אשר יבצע את הסרת השיער על הצד הטוב ביותר ועם שימת דגש על כללי זהירות המותאמים להוראות היצרן.

הסרת שיער באמצעות המרכז הרפואי מדיקל סנטר תל אביב

המרכז הרפואי מדיקל סנטר תל אביב נחשב למרכז המוביל בישראל בתחום הרפואה הפרטית, ומציע שורה ארוכה של בדיקות כמו גם טיפולים הכוללים הסרת שיער בלייזר באמצעות מכשור מתקדם. צוות העובדים של המרכז מורכב מצוות מנוסה אשר עובר הכשרות בכל עת ומשתמש במכשור מתקדם של הסרת שיער בלייזר, כל זאת על מנת שתוכלו להיות בטוחים כי תעברו את התהליך בשלום, ומבלי לקרוע את הכיס. לפרטים אודות הסרת שיער בלייזר התקשרו למספר 03-7712804 לתיאום ייעוץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *