כולנו מכירים את הקטע הזה שביקשתי שירות מספק מסויים או חתמנו על חוזה התקשרות עם ספק אחר וברגע האמת, כשהיינו צריכים סיוע בנקודה מסויימת, נתקלנו בהתנהלות לא נעימה ואפילו דרקונית.

מפה התחילה סאגה מופרכת של שיחות עם מנהלים בכירים, בקשות חוזרות ונשנות והעצבים והלחץ בעבעו בכם לאורך כל התהליך כשבסופו, ברוב הפעמים, לא קיבלתם את מה שרציתם.

ההתנהלות המרתיחה הזו נובעת בדרך כלל מהאותיות הקטנות שנמצאות בחוזים שאנחנו חותמים עליהם, ולכן חשוב לדעת בכל פעם מחדש לקראת מה אנחנו הולכים.

אז כדי לדעת למה לצפות וכדי לצמצם את ההפתעות הלא נעימות האלו, קבלו את כל מה שצריך לדעת על האותיות הקטנות – המדריך להתנהלות מול ספקים.

 

"סליחה, זאת ממש רמאות!"

פעמים רבות כאשר אנחנו נתקלים בהתנהלות הלא נעימה מצד הספקים, מרגיש לנו ממש כאילו רימו אותנו. במקרים מסויימים התחושות האלו בהחלט מוצדקות ונובעות מתוך התנהלות לא מקצועית של הספק, אולם העניין הוא שבמקרים אחרים – לא מדובר ברמאות, אלא רק בחוסר ידיעה שלכם על מה אתם חתומים. מכאן מתחילות הבעיות האמיתיות.

 

האותיות הקטנות – המדריך להתנהלות מול ספקים

בכל מה שקשור בהתנהלות מול ספקים חשוב לדעת דבר אחד מרכזי ועיקרי – כמו שאתם רוצים להגן על עצמכם, ככה גם הספקים רוצים להגן על עצמם. זה אומר שבדרך כלל חוזי עבודה יכילו סעיפים שבאים גם לטובתכם אך גם לטובת החברה. לכן, כדי לוודא שהסעיפים כתובים בצורה הוגנת ולא עלולים חלילה לבוא בעוכריכם, חשוב לקרוא היטב כל חוזה עבודה לפני שחותמים.

 

חוזים הם דבר קשיח רק אחרי שהם נחתמים

חשוב לזכור בהתנהלות מול ספקים שגם אם אתם מקבלים חוזה מסויים לחתימה, עד שלא חתמתם – יש עוד אפשרות לשנות אותו. זה אומר, למשל, שאם תקראו אותו כמו שצריך אתם יכולים להוסיף תיקוני סעיפים ולהסב את תשומת לב הספק לגביהם, ולבקש ממנו לשנות את הסעיף המקורי ולהחליף אותו לסעיף שלכם, או לפחות להגיע לפשרה כלשהי. לא תמיד זה יעבוד ויש סיכוי שיגידו לכם לא, אבל מה אכפת לכם לנסות?

 

הכי חשוב ומעל הכל – בחירה בספקים אמינים

עוד לפני שמדברים על האותיות הקטנות בהתנהלות מול ספקים, חשוב בראש ובראשונה לוודא שאתם בוחרים בספקים אמינים שיש עליהם מספיק המלצות ברחבי הרשת וממכרים שלכם. בדרך כלל ספקים אמינים יחזיקו בחוזים הוגנים שלא יהיה לכם כל צורך לשנות, וגם אם כן – לפחות תיתקלו בשירות נעים ומסביר פנים בזמן השינוי.

בתחום ההובלות חברת פיקאפ היא אחד הספקים האמינים ביותר שתוכלו למצוא, ואם תיכנסו לאתר של פיקאפ דף הבית יוכל לפרט לכם יותר על פעילות החברה, סוגי ההובלות, פרטים ליצירת קשר וכמובן המלצות מלקוחות קודמים. שיהיה בהצלחה!

 

ספק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *