בין אם אתם מגיעים מעולם הריקוד ובין אם לא, אתם בוודאי מכירים את סגנונות הריקוד הפופולאריים – היפ הופ, ג'אז, בלט, מודרני, ריקודים סלוניים, סלסה, סטפס, צ'ה צ'ה צ'ה, טנגו ועוד. אולם בשנים האחרונות נכנס אל סצנת הריקוד סגנון ריקוד חדש ומלהיב – הבצ'אטה. רבים כבר מכורים לסגנון הריקוד הזה ונלהבים ללמוד אותו, ובמאמר הקרוב נספר לכם הכל על ריקוד הבצ'אטה- מועדונים, מחירים ומה לומדים. אז קדימה, בואו נתחיל!

 

מי אתה, ריקוד הבצ'אטה?

אז בואו נעשה היכרות קצרה עם ריקוד הבצ'אטה ונתחיל לצלול אל העולם המופלא שלו. ריקוד הבצ'אטה הגיע אלינו מהרפובליקה הדומיניקנית, ובהתאם הביא איתו תנועות גוף חדשניות ומגוונות שמתאימות לאופי של המדינה. ריקוד הבצ'אטה תופס היום חלק נכבד בשיעורי הריקוד הנפוצים בישראל, ומועדונים רבים מציעים שיעורי בצ'אטה במגוון רמות – מתחילים, בינוניים ומתקדמים.

 

הכל על ריקוד הבצ'אטה- מועדונים, מחירים ומה לומדים

אז איפה רוקדים היום את ריקוד הבצ'אטה? כמעט בכל מקום. מסיבות, שיעורי ריקוד ומועדונים רבים כבר הבינו את הפוטנציאל הענק שבריקוד הקצבי, ומציעים לקהל הרחב להנות מהביט המשגע של המוזיקה. אחד המועדונים המובילים בתחום לימוד ריקוד הבצ'אטה הוא מועדון bachata properties. המועדון מציע, מלבד לימוד ריקוד הבצ'אטה, גם לימודים של סגנונות ריקוד נוספים כמו סלסה, הדרכת ריקודי חתונה ועוד ומציע גם לערוך אירועי ריקוד כמו מסיבות רווקים.

 

כמה זה עולה?

אז מחירי שיעורים של ריקוד הבצ'אטה משתנים ממקום למקום, אולם בגדול טווח המחירים נע בהתאם לסוג השיעור – פרטי או בקבוצה, תכנית – שיעורים בודדים או מנוי חודשי או יותר ורמת הלימוד. כך ניתן למצוא שיעור בודד במחיר של כ-45 ₪ לשיעור, כרטיסייה של עשרה שיעורים במחיר של 400 ₪ – 40 ₪ לשיעור, 700 ₪ למנוי של פעמיים בשבוע למשך שלושה חודשים, סה"כ 25 ₪ לשיעור ועוד.

 

ומה לומדים?

בשיעורים שמלמדים את ריקוד הבצ'אטה לומדים את כל מה שצריך לדעת. החל מקצב המוזיקה, דרך התנועות הנפוצות, החיבור בין המקצב לתנועה, סגנונות הריקוד – סולו, החזקת ידיים, חצי חיבוק, חיבוק פתוח וחיבוק צמוד ועוד. עבור המתחילים יינתן גם הסבר כללי תיאורטי על הרקע של ריקוד הבצ'אטה – מאיפה הוא הגיע, מהו סגנון וקצב המוזיקה המקובל עבורו, קצב הצעדים המקובל ועוד.

 

ריקוד הבצ'אטה – להיות חלק מסצנה

כשאתם בוחרים ללמוד את ריקוד הבצ'אטה, אתם נכנסים למעשה לסוג של קהילה שהתקבצה לה סביב הריקוד המשגע. עם הזמן וככל שתתמידו בלימודים, תמצאו את עצמכם משתלבים עם עוד עשרות אנשים שממש כמוכם אוהבים לזוז בקצב המוזיקה, וביחד תוכלו לצאת מגבולות השיעורים אל מועדוני לילה של ריקוד הבצ'אטה, מסיבות ועוד. אז קדימה, תתחילו לזוז ותהנו!

לצפייה בשירותי המועדון ניתן להיכנס לאתר האינטרנט https://bachataproperties.com.

ציור של אנשים רוקדים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *