מי שטיילו ביפן בעבר או שיש להם חברים שמתגוררים שם יודעים שיש שיטת ניקוי יפנית ידועה. כזו שכל יפני משתמש בה כדי שהבית שלו יהיה מבריק בצ'יק. קיבלנו פניות רבות מצד גולשים שביקשו לדעת מהי השיטה המדוברת וכמובן שיצאנו מיד לבדוק את כל הפרטים החשובים אודותיה. אם גם אתם שמעתם עליה ורציתם לדעת פרטים, כדאי שתישארו אתנו ותגלו את כל המידע בנושא.

 

תכירו קודם את הנציגים היפנים שעזרו לנו להבין מהי שיטת הניקוי הזו

רגע לפני שתוצג בפניכם השיטה היפנית שמאפשרת לכל בית להיות מבריק בן רגע, עליכם לדעת כי המדריך הנוכחי נכתב לאחר שפנינו אל מי שיודעים דבר או שניים בנושא. מדובר באנשים שהתגוררו ביפן במשך תקופה וגם כאלו שמתגוררים בה כעת. המשותף לכולם הם 2 הדברים הבאים:

  1. הם יודעים לדבר ולכתוב בעברית
  2. הם מכירים את שיטת הניקוי היפנית מקרוב

הם סייעו לנו להבין במה מדובר ואנו רוצים להודות להם מקרב לב על כך. שכן, כעת, לא רק אנחנו נכיר בשיטה, אלא גם הגולשים שלנו שמעוניינים להכיר בה מקרוב.

 

שיטת הניקוי היפנית – מהי?

אם תשאלו אותנו לדעתנו לגבי השיטה היפנית שגורמת לכל מקום להיות מבריק בצ'יק, אנו נאמר לכם כי מדובר בגאונות של ממש. שכן, היינו בטוחים שמדובר בשיטה מיוחדת מאוד, כזו שלא ראינו מעולם. מסתבר שמדובר בשיטה שאנחנו מכירים מקרוב והיא כוללת הזמנה של בעל מקצוע מנוסה.

 

הזמנה של בעל מקצוע? שמעתם נכון

כן, כן, היפנים יודעים איך לחיות טוב. הם לא רוצים לעבוד קשה, לקרצף רצפות ולהסיר אבק מרהיטים. לכן, הם פונים אל חברת ניקיון מקומית שמבצעת עבורם את הניקיון המקיף בבית, במשרד או בכל מקום אחר. היפנים לא מרימים אפילו אצבע ויש להם את הבתים והחללים הכי נקיים. כאלו שאתם חולמים שיהיו לכם.

 

מה מיוחד בשיטת הניקוי היפנית?

שיטת הניקוי הזו כוללת שימוש בחומרים טבעיים בלבד. שכן, היפנים יודעים טוב מאוד שחומרי הניקוי ה"רגילים" הם רעילים. לא תראו בשיטה הזו אקונומיקה או נוזל לניקוי מרצפות. מה שכן תראו, אלו חומרים שאתם מכירים מהבית, למשל:

  • חומץ
  • סודה
  • לימון ועוד

היפנים עושים שימוש בחומרי ניקוי אלו מתוך ידיעה כי יש להם יכולת להסיר כתמים עיקשים. אנחנו ניסינו את השיטה הזו ללא בעל מקצוע כדי להבין איך היא עובדת וגילינו שהחומץ למשל, לאחר שמחממים אותו, מאפשר להסיר כתמים עיקשים מהשיש, מהכיריים ומכל משטח אחר. כך שמדובר באמת בשיטה גאונית שכדאי לנסות בבית.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהכיר לכם ולנו את שיטת הניקוי הגאונית שהגיעה מיפן. כעת, כשיש לכם את המידע המעמיק לגבי גישה זו, נותר לכם רק להזמין חברת ניקיון שדוגלת בחומרי ניקוי טבעיים ולקוות שהיא תבצע את העבודה כמו החברות היפניות.

שיטת ניקוי יפנית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *