יונדאי i10 נחשב לדגם הנמכר ביותר בישראל. מה הופך אותו לפופלרי ואהוב וכיצד תוכלו גם אתם לרכוש את הרכב בתנאי מימון נוחים? להלן הפרטים.

יונדאי i10 – הרכב הנמכר ביותר בישראל

דגמי יונדאי נחשבים מזה שנים רבות לדגמים הנמכרים ביותר בישראל כמו גם בעולם, אולם הדגם אשר ניצב בראש הינו דגם יונדאי i10 של החברה, אשר נחשב לדגם הנמכר ביותר בקטגורית המיני. מדובר ברכב אמין אשר כמעט ואיננו רואה את המוסך, והוא זוכה באופן תדיר למחמאות מצד מבקרי רכב וכן מוסכניקים אשר מדווחים על הגעה מועטה מאוד עם הרכב לצורך טיפול. הנסיעה באמצעות יונדאי i10 היא נוחה ושקטה במיוחד, וזאת בשל מנוע 1.0 ליטר ותיבת הילוכים אוטומטית או ידנית אשר מאפשרים לנהג שליטה מלאה ובקרה מוחלטת על תנאי השטח, גם בסביבה עירונית צפופה.

מהם היתרונות של יונדאי i10 ביחס לדגמים אחרים?

יתרון נוסף אשר טמון בדגמי יונדאי נוגע לצריכת הדלק הנמוכה של הדגם, ולכן הוא זוכה למחמאות מנהגים אשר מדווחים על צריכת דלק נמוכה אשר מאפשרת לחסוך אלפי שקלים מדי חודש. בנוסף, ביחס לדגמי מיני מדובר ברכב אשר מאובזר בתא נוסעים מוצלח למדי וכן מטען אשר גדול ביחס למקובל בקטגוריה, ולכן גם משפחות אשר עד עתה החליטו להיצמד לדגמים המשפחתיים הבינו כי מדובר ברכב מצוין אשר יכול לשרת אותם כהלכה, למשך שנים רבות. כעת הוציאה החברה את דגמי יונדאי i10  החדשים אשר ניתנים לכם כיום באמצעות סוכנות הרכב ביג ליס, כל זאת בתנאי מימון נחים אשר יאפשרו לכם לרכוש דגם מוביל אשר מקנה לכם חיסכון כספי משמעותי בכל הקשור להוצאות על דלק, כמו גם מראה צעיר וחדשני אשר תואם את התפיסה המתקדמת של חברת יונדאי העולמית.

יונדאי I10

רכישה יונדאי i10 החדשה – תנאי מימון נוחים

במידה ואתם שוקלים לרכוש רכב חדש, אנו שמחים להציג לכם את סוכנות הרכב המובילה בישראל – ביג ליס. הסוכנות, אשר חרטה על דגלה את איכות השירות מספקת לכם אפשרות יוצאת דופן לרכישה של דגמי יונדאי החדשים במחירים הטובים ביותר בישראל, וזאת כחלק מתנאי מימון אשר ניתנים לכם במסגרת מסלול אמריקה. מדובר במסלול אשר מקנה לכם אפשרויות לקבלת מימון מלא בעבור הרכב, בתשלום קבוע אשר אותם אתם קובעים בהתאם למסגרת התקציב שלכם. מדובר בהזדמנות יוצאת דופן בעבורכם להצטרף לאלפי הלקוחות המרוצים של הסוכנות אשר קיבלו במסגרת ההתקשרות רכב חדש 0 קמ"ש בעלות מצוינת. נציגי הסוכנות ישמחו לעמוד לרשותכם לכל אורך התהליך הרכישה, וזאת בכדי שתוכלו להיות בטוחים כי אתם מקבלים את המענה הטוב ביותר אשר מותאם לצרכים שלכם. לקבלת מידע נוסף, היכנסו לאתר הרשמי של סוכנות ביג ליס: https://big-lease.co.il, השאירו פרטים מלאים ונציג ישוב אליכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *