הטרדה מינית ברשת, היא לצערנו תופעה ששולטת במרחב האינטרנט ולא חדלה כבר כמה שנים. במידה וחווינו הטרדה מינית ברשת, יש כמה דרכים להתמודד, ולקבל את העזרה המתאימה. כמובן שכל אדם יבחר לפעול ולנהוג באופן שונה, אך עבור מי שמעוניין להגיש תלונה, ולקדם צעדים כנגד האדם שביצע את ההטרדה ברשת – ישנם כמה כללי מפתח וטיפים שיעזרו לכם להתמודד. כדי לקבל יותר מושג ולדעת איך להתמודד עם המצב בצורה הנכונה, לפניכם עוד על הטרדה מינית ברשת – איך מתמודדים?

 

הטרדה מינית ברשת – מה הכוונה?

הטרדה מינית ברשת יכולה לבוא לכדי ביטוי במגוון דרכים, צבעים ורמות. בין אם מדובר במילים פוגעניות, תמונות פוגעניות או הצעות מגונות – כל דבר שהטריד אתכם ונגד את רצונכם, נחשב להטרדה מינית ברשת, ואפשר לנקוט צעדים נגדו. לצערנו, הטרדות מיניות ברשת קורות לא מעט, אך בזכות זאת, ישנה גם יותר מודעות מבחינה משפטית ותקדימים שונים, וניתן להילחם בהן ולהגיש תלונה כנגד האדם שפגע בכם. במידה ואתם מעוניינים בעזרה משפטית ובעוד מידע, מומלץ לפנות אל עורך דין דורון ויינרייך.

 

איך כדאי להתמודד עם הטרדה מינית ברשת?

צעדים ראשונים

דבר חשוב ונוסף שכדאי לעשות, הוא קודם כל לזכור שאינכם צריכים לדבר עם מי שמטריד אתכם. אתם יכולים להיעלם, לחסום, כל דרך שבה תבחרו. ניתוק המטריד מחייכם, יוכל להעניק לכם כמה ימים של רוגע ושקט מהנושא, וחשוב לעשות כן כדי לא להמשיך ולסבול מההטרדות. במקביל מומלץ להיעזר במספר גופים המציעים תמיכה נפשית ועצות בדיוק עבור מקרים כאלה, כפי שיפורט בהמשך. עניין נוסף שכדאי לזוכר, הוא לתעד את התכתובות והשיחות, התמונות, כל דבר שיעזור לכם בהמשך במידה ותחליטו להתלונן ולהגיש תלונה כנגד המטרידן.

 

פנייה אל תמיכה נפשית

כיום, ומאחר והטרדות מיניות ברשת הפכו לדבר כל כך רווח לצערנו, יש מגוון גופים ועמותות המציעים את עזרתם עבור נשים וגברים שחוו פגיעה מינית ברשת. כל אדם שחש שהוטרד, מוזמן לפנות באופן חינמי ואנונימי למגוון העמותות המאפשרות קווים פתוחים עבור מי שחש פגוע, ומעוניין בתמיכה וכלים להתמודדות. זכרו, כי אתם לא לבד, אתם לא הראשונים ולצערנו לא האחרונים שחוו תקיפה מינית ברשת, ולעמותות האלה יש את הכלים, העצות והמשאבים להעניק את התמיכה המתאימה והעצות שיעזרו לכם לעבור את זה בצורה המיטבית.

 

פנייה אל עורך דין

עורך דין המתמחה בתחום ההטרדות המיניות ברשת, יוכל לייעץ לכם ולפרוס בפניכם את כל האפשרויות המונחות לפניכם. בין אם תרצו להגיש תלונה ובין אם לא, שיחה עם עורך דין ופגישה ראשונית, יכולה להכיר אתכם לעולם הלגאלי שמאחורי ההטרדות המיניות, ולתת לכם את כל המידע הנדרש בנושא. כך תוכלו בהמשך, להמשיך ולהגיש תלונה תחת הייצוג המלא של עורך דין במידה ותבחרו לעשות כן ולשים סוף להטרדה.

הטרדה מינית באינטרנט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *