הובלת דירה היא עניין מורכב, אשר דורש תשומת לב לפרטים וסבלנות אין קץ, החל ממציאת הדירה החדשה עד איתור המחליפים לדירה הנוכחית, וכמובן תזמון המעבר מול כל

הגורמים הרלוונטיים.

חשוב לדעת שניתן גם לעבור דירה בטעם טוב, בלי שתרגישו שאתם זקוקים לשבוע מנוחה אחרי סיום המעבר.

במאמר זה נסקור דגשים למעבר דירה חלק, שיכניס אתכם לדירה החדשה במצב רוח טוב.

 

מהו הציוד המכני הדרוש לצורך ההובלה?

רבים מתחילים לבצע הובלות דירה באופן אוטומטי, פשוט מתקשרים לחברת הובלה, קובעים תאריך, ומחכים להגעת המובילים. בלי תשומת לב לפרטים, ובלי דאגה לצורת העמסה והפריקה של כל רהיט ורהיט, כמעט בטוח שתיתקלו במכשולים בלתי צפויים בזמן המעבר. כדי לסיים את הובלת הדירה בטעם טוב, חשוב מאוד שקודם כל תדברו על חברת ההובלה, ותקבלו החלטה בנוגע לציוד המכני הדרוש. הציוד יכול לכלול מנוף להורדה של רהיטים חריגים בגודלם כמו פסנתרים, או משאיות גדולות ומרווחות שיתאימו להעברת כלל הציוד שלכם בנגלה אחת. לעיתים, הציוד כולל גם אמצעים פשוטים יחסית, כמו עגלות שיסייעו להוביל את הציוד שלכם עד החנייה של רכב ההובלה, או רתמות ייעודיות שיקלו על העמסה ופריקה של מכונות כביסה או מקררים.

 

איך אפשר לייעל את התהליך?

לקוחות רבים, נותנים לעובדי חברת ההובלה לבצע את העבודה על פי דעתם, ואינם תורמים כלל לתהליך. חשוב מאוד לא להיות אדישים בתהליך ההובלה, לפקח עליו מקרוב, ולעשות כל מה שאפשר כדי לייעל אותו. ייעול תהליך ההובלה, הוא במידה רבה עניין של ניסיון, אך יש מספר דברים שניתן לעשות כדי להפוך אותו לפשוט יותר. אריזת הארגזים שלכם צריכה להתבצע באופן מקצועי, תוך הקפדה לארוז משקל סביר בכל ארגז, כך שהארגזים לא יקרעו בעת ההובלה. חשוב מאוד לארוז את חפציכם באופן מסודר, ולכתוב על כל ארגז באופן מדויק מהו הציוד אותו הוא מכיל. נוסף על כך, אם ברשותכם רכב פרטי, כדאי מאוד להתחיל בהעברה זהירה של פריטים שבירים במיוחד באופן עצמאי, וכך להימנע מתקלות ביום ההובלה העיקרי.

 

שמרו על האיזון הנפשי שלכם בזמן המעבר

אחד מהדברים העיקריים המקשים על תהליך הובלת הדירה, הוא הלחץ הנפשי. מעבר מבית מגורים אשר שימש אתכם מספר שנים הוא קשה, וכאשר מוסיפים לכך את המתח והצורך לפקח על המון עניינים במקביל, אין זה פלא שאנשים רבים מגיעים אל סף קריסה. חשוב מאוד לדעת להקל על עצמכם היכן שאפשר. עניין האריזה הוא דוגמא נהדרת לכך. רבים, מתוך חשש אוטנטי לרכוש שלהם, בוחרים לארוז את הבית באופן עצמאי, כאשר שירותי האריזה של חברת ההובלה יכולים לקצר את התהליך באופן משמעותי, ולהבטיח אריזה נכונה של כלל הציוד שלכם, כך שהסיכון לפגיעה בו במהלך ההובלה יהיה קטן ככל האפשר.

 

מעבר ציוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *