בתקופה האחרונה אנו עדים לשיח ער בכל הנוגע לפשיטת הרגל שאירעה לחברה מוכרת וגדולה מאוד במשק. אנו סוברים שהשיח גדל להיקפים גדולים מאוד בגלל שהתקשורת לא מפסיקה לדבר על הנושא. הדבר הביא אותנו להחליט כי יש צורך לכתוב על כך סדרת מדריכים שתעסוק בנושא ותעשה סדר. שכן, נדמה שהשיח המדובר לא תמיד כולל מידע אמין. אם גם אתם שמעתם ברחבי המדיות את הוויכוח שאירע בין שני שדרנים בנוגע לאפשרות לחזות פשיטת רגל, כדאי שתקראו את השורות הבאות ותגלו מה התשובה הנכונה לזה.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

מדריך זה הינו ה – 1 בסדרת המדריכים בנושא פשיטת רגל. בהמשך צפויים לעלות עוד לפחות 4 מדריכים וזאת בהתאם לצורך ולפניות מצד גולשים שיתעניינו בנושא. מדריך זה נכתב תוך ליווי מצד גורמים שמבינים דבר או שניים בפשיטות רגל. שכן, כפי שאתם יודעים, חשוב לנו להציג בפניכם מידע מהימן, כזה שיעשה לכם סדר בין כל הבלגן שקורה בימים אלו במדיות השונות.

הגענו אל הגורמים הללו לאחר שפרסמנו פוסטים ברשתות החברתיות וביקשנו מיודעי דבר והעוסקים בתחום לסייע לנו ולענות לנו על שאלות שונות שיעלו בעת הכתיבה. זו ההזדמנות להודות לכל אלו. שכן, בזכותם, מדריך זה רואה אור.

 

אז מה התשובה לשאלה המתבקשת? האם ניתן לחזות פשיטת רגל?  – התשובה של יהודית

יהודית ממושב משגב בצפון היא מנהלת בנק מזה 20 שנים. לדבריה, היא ראתה לא פעם בעלי עסקים שהגיעו אל משרדה והתחננו לקבל הלוואה. העסק שלהם לא היה במקום טוב והם רצו לתת הזדמנות אחרונה כדי לנסות ולהרים אותו רגע לפני שהם קורסים. לדבריה, ניתן בקלות לראות שעסק נמצא על סף של פשיטת רגל. ברגע שאין הכנסות ויש חובות גדולים מאוד, זה כנראה רק עניין של זמן. היא המליצה להוסיף את הקישור הבא לקריאת פרטים נוספים בנושא: https://www.yml-law.co.il.

 

האם ניתן לחזות פשיטת רגל? התשובה של עמרם

עמרם עוסק בתחום הייעוץ הפיננסי כבר מעל 12 שנים. לדבריו, הוא ליווה לא פעם בעלי עסקים שיש להם כמעט הכול בחיים חוץ מהתנהלות כלכלית נכונה. לדבריו, מדובר באנשים שיש להם הרבה כסף אבל הם פשוט לא יודעים איך להתנהל אתו. עמרם אומר שיש לו יכולת רנטגן לראות אם בעל עסק כזה נמצא לקראת פשיטת רגל. לדבריו, גם אנשים שאין להם יכולות מיוחדות כמו לו יכולים לראות אם ההליך צפוי להתרחש או לא.

 

המסקנות שלנו לסיום

כעת, אתם יכולים לראות בעצמכם את התשובה המתבקשת לשאלה שלשמה התכנסנו – ניתן לחזות פשיטות רגל. מסתבר שלא רק מומחים בתחום יכולים לחזות את הפשיטות רגל, גם אנשים כמוני כמוך, אם תהיה לנו גישה למידע של העסק, סביר להניח שנוכל להניח את האצבע ולומר האם צפויה לקרות בעסק זה פשיטת רגל בקרוב.

פְּשִׁיטַת רֶגֶל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *