לאחרונה אנחנו שומעים על הטרנד שסוחף ילדים מגילאים צעירים, בני נוער, מתבגרים ואף מבוגרים. אם אתם במקרה לא הייתם על כדור הארץ לאחרונה, נספר לכם שמדובר בטרנד הדובי הגדול. נדמה שכולם התחדשו עם דובי ענק לאחרונה. אנחנו התלבטנו בעצמנו אם לקחת חלק בטרנד הפרוותי והמחבק הזה והבנו שאנחנו מוכנים להשקיע בעצמנו במתנה שווה כזו רק אם נדע שהיא תישמר לזמן ממושך. אז יצאנו לבדוק את העניין וחזרנו עם מסקנה שאתם חייבים לשמוע.

 

הרקע לכתיבת המדריך הנוכחי

את המדריך הנוכחי אנחנו כותבים אחרי שהבובה הענקית שקנינו לבת שלנו, בת ה – 9 לפני כשנה, פשוט מצאה את עצמה ביום בהיר אחד ללא זרוע. זה היה יום קשה מאוד עבור כל בני המשפחה. שכן, הבובה הייתה חלק בלתי נפרד מבני הבית והפציעה שלה אירעה ביום כזה שלא אפשר לנו לערוך לה ניתוח חירום.

הילדה הייתה עצובה ואנחנו היינו מתוסכלים. הרי מדובר בבובה חדשה שהילדה כל כך נקשרה אליה, ומה עושים עכשיו? הבנו שצריך לשים את העניין מאחורינו ולקנות בובה אחרת, אבל לא לפני שנבדוק שהיא מחזיקה מעמד לטווח ארוך. זו הסיבה שכתבנו את המדריך הנוכחי, כדי לבדוק באופן מעמיק האם דובי יכול להוות תחליף לבובה האהובה של בתנו.

 

איך בדקנו אם הדובי הענק מחזיק מעמד לטווח ארוך?

זה הרי ידוע שאנחנו לא יכולים לפנות אל מוכרים שעובדים בחנויות שיש בהן דובי גדול ופשוט לשאול אותם לגבי האיכות של הדובי. שכן, הם כולם יגידו שמדובר בדובי איכותי ועמיד שישמש אותנו לטווח ארוך. כדי שנוכל לקבל מידע אמין בנושא, פרסמנו סקר באינסטגרם וביקשנו מהעוקבים שלנו לספר לנו אם יש להם דובי ענק. אלו שציינו שיש להם דובי כזה, התבקשו לענות על השאלות הבאות:

  • כמה שנים הדובי אצלכם?
  • מה מצבו?
  • האם הוא מחזיק מעמד לאורך זמן?

קיבלנו לא מעט תשובות שגרמו לנו להגיע למסקנה בנושא שתוצג בפניכם בפסקה הבאה.

 

אז האם מתנה של דובי גדול תחזיק מעמד לטווח ארוך?  – המסקנה שלנו בנושא

ובכן, לאחר שקיבלנו מעל ל – 30 פניות. התברר לנו שבחירה בדובי ענק היא הנכונה ביותר עבורנו. שכן, היו לא מעט מבוגרים שציינו שיש להם דובי מילדות והיום הילדים שלהם משחקים אתו. לדבריהם, הדובי נשמר למרות שעברו עליו שנים ארוכות, מעברי דירה וילדים בגילאים שונים. הדבר גרם לנו להגיע להחלטה בנוגע לבובה הגידמת שלנו.

 

לסיום – בחרנו בדובי

עכשיו אנחנו יכולים לומר לכם בוודאות שבחרנו בדובי גדול שיהווה תחליף לבובה המתפרקת. אנו מודים שחששנו מהמעבר בין הבובה האהובה לדובי דוב החדש, אבל התגלה לנו הילדה מרוצה עד הגג. כעת, אנחנו בטוחים בכך שנוכל להיות רגועים לזמן ממושך. שכן, הדובי צפוי ללוות אותנו לתקופה ארוכה.

לשאת מתנה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *