העולם שלנו הפך כבר לכפר גלובלי. בני האדם יכולים ליצור קשר עם אדם אחר בקצה השני של העולם ושלא נדבר על כך שניתן בפשטות לעלות על טיסה של כמה שעות ולהגיע לפגישה פנים מול פנים בקלות. הכל הפך לנגיש, החל מכמות המידע שאנו צורכים במהלך יום יום ועד להחלטות הפשוטות שאנו מבצעים במהלך אותו היום כשבעבר הן היו מסובכות לביצוע.

 

יחד עם הנוחות שבלעבר פיזית ממקום אחד בעולם למקום אחר, קל גם להעביר חפצים שונים, בגדלים שונים מנקודה אחת על הגלובוס לנקודה אחרת. מכשיר נוח וייחודי שכדאי לקחת לחו"ל בעת טיול ממושך או קצר שכזה הוא גריל הגז.

גרילי הגז הפכו היום למוצר בסיסי בטיולים השונים ברחבי העולם. רכישה של גריל גז היא לרוב חד פעמית למשך שנים רבות כך שחבל להשאיר את הגריל מאחור בעת הטיסה לטיול בחו"ל. בסופו של דבר ניתן להעביר בתים שלמים במספר דרכים לאורך הגלובוס. לכן כדאי לכם להכיר גרילי גז מיוחדים וניידים שניתן להעביר למקומות שונים בחוץ לארץ.

גרילי גז ניידים שניתן לקחת לחו"ל :

  1. הQ1000 – גריל גז איכותי, דגם 1000 מסדרת Q של וובר.
  • מבנה הגריל – גוף הגריל עשוי יציקת אלומיניום עמידה. הגריל בעל מבערי נירוסטה איכותיים בצורה יוצאת דופן, מערכת לניקוז שומנים נוחה במיוחד לניקוי בסיום השימוש, זוג רשתות צלייה עשויים ברזל יצוק אפוי ומצופות בחומר השומר על איכות המוצר לאורך שנים. גודלו של משטח הצלייה 33X45 ס"מ. ההצתה של הגריל מכנית.
  • צריכת הגז חסכונית במיוחד – רק 8,500 BTU.
  • הגריל נייד ונוח להעברה ולנשיאה. גריל שניתן להעביר ממקום למקום בקלות וללא מאמץ מיותר.
  • מחירו של גריל הגז Q1000 מבית וובר – 1,099 ₪ כולל אחריות מורחבת של 5 שנים .

בשר בצלייה

  1. ה Q2000 – דגם נוסף של גריל גז איכותי מסדרת Q של חברת וובר.
  • מבנה הגריל – גופו של הגריל עשוי יציקת אלומיניום קשיחה ועמידה לחום ותנאי סביבה נוספים ומאפשר שמירה על הגריל לאורך זמן. בנוסף, גודלו של שטח הצלייה 39X59 ס"מ. הגריל כולל 2 רשתות צלייה עשויות ברזל יצוק אפוי ומצופות בחומר משמר השומר על איכותן של הרשתות לאורך זמן ולשימוש רב. לגריל קיימת גם מערכת לניקוז שמונים נוחה ויעילה לתפעול המנקזת את השומן לתבנית חד פעמית בתחתית הגריל, מבערים עשויים נירוסטה איכותית במיוחד.
  • הגריל קליל, נייד ונוח להעברה ממקום מקום. מתאים לנשיאה ביד או על עגלה.
  • צריכת הגז של הגריל חסכונית – רק 13,500 BTU.
  • מחירו של הגריל – 1,399 ₪ הכולל אחריות מורחבת ל5 שנים.

איך ניתן להעביר את הגריל לחו"ל ?

עניין ההעברה קצת מורכב תחילה, אבל כשמבינים כיצד מתבצע הוא הופך לקליל ונוח. קיימות מספר חברות שליחויות המעבירות חבילות במגוון גדלים ומשקלים למקומות רבים בעולם.

  • שילוח אווירי – ניתן להעביר באמצעות שילוח אווירי על ידי מטוס תובלה או נוסעים המעביר ציוד נוסף – שילוח זה מהיר ונוח, לא דורש הכנה יותר מדי זמן מראש אך עלול להיות מעט יקר.
  • שילוח יבשתי – כמו שאנחנו מכירים ניתן להעביר משולחים רבים בארץ באמצעות שילוח יבשתי. במידה ותרצו להעביר את הגריל מקצה אחד של המדינה לאחרת שילוח יבשתי יהיה פתרון מצוין עבורכם. במידה ואתם מחפשים דרך להעביר משלוח שכזה מנקודה אחת לנקודה שנייה בחו"ל, ניתן לשקול שילוח יבשתי או אווירי, תלוי בפונקציית הזמן שנתונה לכם. השילוח יכול להיות מהיר ועלול גם לקחת מספר ימים. אופציה נוחה לשקול במידה ויש זמן.
  • שילוח ימי – אופציה פחות נוחה לטווח זמן קצר הוא השילוח באמצעות ספינות תובלה. ניתן להעביר חבילות במגוון גדלים באמצעות תובלה ימית. שילוח שכזה עלול לקחת יותר זמן מהרגיל אך יכול להיות אופציה טובה למי שמתכנן מספיק זמן מראש.

מחירי השליחויות דינמיים ותלויים בגודל ומשקל החבילה ואופן ודחיפות השילוח. מומלץ להתייעץ עם מספר חברות שילוח בנושא מספיק זמן מראש כדי למנוע כאבי ראש מיותרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *