כל הורה יודע שיש תחרות סמויה בגני השעשועים ובפעוטונים. מדובר כמובן בתחרות הלבוש המיוחד. אף אחד לא מדבר על זה באופן ישיר (חוץ מאתנו, שעושים זאת ברגעים אלו ממש) אבל זה ברור שכל הורה רוצה להגיע אל המקום ה – 1 בתחרות הסמויה שקובעת מיהו התינוק הסטייליסט ביותר באזור. אם אתם רוצים לנצח בתחרות בקלות, כדאי שתקראו את המדריך הנוכחי שיציג בפניכם את 3 הדרכים לעשות זאת.

 

איך הגענו אל 3 הדרכים הללו?

רגע לפני שנציג בפניכם את הדרך המהירה להגיע אל המקום ה – 1 בתחרות "בייבי סטייליסט", אתם צריכים לדעת איך הגענו אל 3 הדרכים שיוצעו לכם בהמשך. הגענו אליהם לאחר שפנינו אל ההורה שזוכה בכל יום מחדש בתחרות הסמויה. מדובר באימא של עמליה מהגן של הקטנה שלנו.

בכל יום הבת שלה מגיעה עם לוק ספורטיבי שעולה על הלוקים של כל ילדי הגן ביחד. שאלנו אותה איך היא עושה זאת וקיבלנו את הדרך שלה והצעה ל – 2 דרכים נוספות שהיא ממליצה ליישם. יעל, אימא של עמליה, אם את קוראת את המדריך הזה, תדעי שהוא מוקדש לך.

 

הדרך ה – 1 לסגנן את לבוש התינוק: באמצעות נעלי ספורט

אם קראתם את הפסקה הקודמת בעיון, סביר להניח שראיתם שיעל, אימא של עמליה, מלבישה אותה בלוק ספורטיבי. היא ציינה שהדרך הטובה ביותר לסגנן את הלבוש של התינוק נוגעת לנעליים. היא אמרה שיש לה מעל ל – 10 זוגות של נעלי ספורט תינוקות בבית. כך בעצם היא יכולה להתאים בכל פעם את הנעליים ללוק הנבחר ולגרום לילדה שלה להיות הכי סטייליסטית במעון.

 

הדרך ה – 2 לסגנן את לבוש התינוק: באמצעות אקססוריז

יכול להיות שזה ישמע לכם מוגזם. אבל עבור יעל, מדובר בעניין חובה. היא ציינה בפנינו שבכל בוקר היא מוסיפה אקססוריז עדינים שמתאימים ללוק של אותו יום. למשל, אתמול עמליה לבשה חליפת ספורט אדומה עם לוגו לבן ונעליים כחולות. אז יעל הוסיפה לה את האקססוריז הבאים:

  • שרשרת לבנה
  • צמיד לבן
  • קשת כחולה

 

הדרך ה – 3 לסגנן את לבוש התינוק: באמצעות תסרוקות

הדרך השלישית מתאימה בעיקר להורים לבנות. שכן, מדובר בתסרוקות שמצריכות שיער די ארוך. יעל אומרת שתוספת של צמה מיוחדת או קוקיות חמודות יכולות ממש לסגנן את הלבוש של התינוק. אמנם לא מדובר פה בתוספת של פריט לבוש, אבל זוהי בהחלט תוספת מרשימה שיכולה להביא לשינוי משמעותי במראה החיצוני.

 

כמה מילים לפני סיום המדריך נוטף הסטייל

המדריך הנוכחי צפוי להסתיים ממש בקרוב וזה הזמן שלנו לסכם אותו ולומר לכם קוראים יקרים – יש לכם כעת את כל המידע הדרוש כדי להפוך את התינוקות שלכם לבעלי סטייל. זה הזמן שלכם לצאת וליישם את 3 הדרכים שצוינו לעיל, שיהיה בהצלחה!

בגדים של תינוק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *