בת המצווה היא אחד האירועים הגדולים במסורת היהודית – וגם אחד האירועים אליהם בנות מצפות הכי הרבה. מבחינת המסורת, בת המצווה מסמלת את המעבר של הילדה מילדה לאישה, ואת האחריות והעצמאות שיאפיינו אותה מרגע זה. מבחינה חברתית, אירוע בת המצווה הוא אירוע שהן הילדה, הן המשפחה והן החברות מחכים לו – והציפייה לאירוע מקורי, מיוחד וגדול היא גדולה.

הדרך הטובה ביותר להפוך אירוע לבלתי נשכח הוא האטרקציה המרכזית בו, ובפרט – אמן חושים. ריכזנו עבורכם במאמר הבא את כל התשובות לשאלה – אמן חושים מתאים לבת מצווה?

 

אמן חושים לבת מצווה – האטרקציה המדויקת עבורכם

התשובה לשאלה החשובה במאמר זה – האם אמן חושים מתאים לבת מצווה – היא כן! חד משמעית כן. מופע אמן חושים הוא מופע מקורי, מיוחד, מסקרן, מצחיק ודינמי – כך שהוא המותאם והמתאים ביותר לבת המצווה. במאמר הבא, נסביר גם למה.

 

מהו מופע אמן חושים?

אמן החושים, או בשמות האחרים בהם הוא מוכר- אמן על-חושי, מנטליסט ועוד שלל כינויים ושמות, שולט בכל הקשור בתופעות על-טבעיות- שליטה וקריאת מחשבות, שליטה בחפצים ללא מגע, חיזוי עתידות ועוד.
אמן החושים משתמש בטכניקות ידועות ומוכרות- פסיכולוגיה, סוגסטיה, NLP וזריזות ידיים.

אמן החושים מתמחה בהופעה מול קהל. המופע הוא כמקשה אחת – מופע הכולל בתוכו קסמים, אך גם קטעי בידור והומור, שיתוף אקטיבי של הקהל ויצירת אווירה קסומה אחת ומיוחדת.

אמן החושים שולט בעולם הטלפתיה- החל מקריאת מחשבות, גילוי שמות, השפעה על הדמיון ועל תחושות, חיזוי עתידות ודברים שעוד לא קרו, אמן חושים בחגיגות בת המצווה שלכם ידהים את הקהל בידע על תהליך המחשבה והמוח האנושי.
בנוסף, אמן החושים מבצע קסמי קלוז אפ- קסמים המתרחשים מתחת לאף המשתתפים.

 

האם אמן חושים מתאים לבת המצווה?

בתור התחלה, התשובה היא כן. אמן חושים לאירוע בת מצווה הוא אטרקציה מקורית, מיוחדת ומסקרנת. החשיבות של אטרקציה כזו באירוע בת המצווה שלכם תורם למספר היבטים. תחילה, אטרקציה ייחודית ומקורית תספק עוגן לכל לוח הזמנים של האירוע, ותאפשר לחלק את המסיבה לזמני אוכל, ברכות ומוקד עניין מרכזי.

בנוסף, אטרקציה מיוחדת דוגמת אמן חושים היא זו ההופכת את האירוע לבלתי נשכח. בסופו של דבר, שלב הברכות, השירים והאוכל משתנה בין אירוע לאירוע, אך מה שמבדל את אירוע בת המצווה שלכם במיוחד הוא מופע אמן החושים.

 

לסיכום – איך בוחרים אמן חושים לאירוע?

לאור העובדה כי בת המצווה הוא אחד האירועים החשובים בתקופה, אמן החושים המופיע צריך להיות לא פחות ממושלם. לכן, ישנם מספר דברים שחשוב לוודא טרם האירוע:

  1. אמן החושים בעל ניסיון ומקצועי באירועים לגיל בת המצווה
  2. אמן החושים בעל המלצות
  3. אמן החושים מבין את האירוע ואתכם, וקיימת ביניכם הבנה

 

אמן חושים עם קלף

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *