אם בעבר מופע של אמן חושים היה נחשב ליוקרתי והיו מזמינים אותו לאירועים נוצצים בלבד, היום אירועים כאלו שווים לכל נפש מבחינת המחיר. המאמר יסביר מדוע כל אחד יכול להזמין מופע ולאילו אירועים הוא מתאים.

 

מי הוא אמן חושים?

אמן חושים הוא מנטליסט, קורא מחשבות, מזיז חפצים, משנה עמדות ורגשות, מנחש וחוזה את העתיד. כלומר, הטכניקות והאינטואיציות שלו מצליחות לרתק את הקהל, לסקרן ולתהות כיצד הוא עושה זאת תוך התפעלות והערכה.

הוא יכול לשנות תחושות של טעם וריח, אשליות בראייה, מחשבות, שפת גוף ולגרום לאדם אפילו לשכוח לרגע את שמו. למעשה, אין לו כוח על טבעי מולד, אלא יכולות וטכניקות שונות עליהן התאמן. פעולות אלו גורמות לקהל להיוותר עם פה פעור.

 

מדוע אמן חושים מתאים לכולם?

אין אדם שלא יהיה מרותק ומסוקרן ממופע של אמן חושים. האמן יכול להדהים ילדים, מבוגרים, נשים וגברים בבית או בחוץ ולכן ניתן להזמין אותו לכל מקום. בין אם מדובר על אמן חושים לאירועים פרטיים כמו ימי הולדת, ימי נישואין או מסיבת רווקים ורווקות ובין אם מדובר על אירועי חברה, וועדי עובדים, גיבוש צוות וכד', ניתן להתאים את המופע להרכב הקהל, לגיל, לאופי שלו ולמקום האירוע.

כאשר מזמינים מופע של אמן חושים לא צריכים להיות מוטרדים מכך שהקהל ישתעמם או להיות טרודים באטרקציות נוספות. המופע מספיק גם כדי לשמור שהקהל ייהנה וגם כדי להפוך אותו לשותף פעיל. כלומר, במופע עצמו אמן החושים יבקש מתנדבים מהקהל שישתלבו במופע ויחוו חוויה מסוג אחר. ביחד עם זאת, הקהל צריך להיות בעל מוטיבציה כדי לעלות על הבמה ולשתף פעולה עם אמן החושים. תמיד ניתן למצוא מתנדבים בקהל ולכן זה הדבר שהכי פחות צריך להדאיג אתכם.

 

הופעת אמן חושים במחיר שווה לכל נפש

מחיר של מופע אמן חושים הוא אינו קבוע ולכן ניתן לתפור מופע בהתאמה אישית ובגדר התקציב. כלומר, הפעולות בהן עוסק האמן הן מורכבות ועשויות לייקר את המחיר, תוכן המופע מותאם לגיל ולהרכב המשתתפים, כמות המשתתפים יכולה להשפיע על המחיר, המרחק של מקום האירוע, משך הזמן שלו וכיוצא בזה. זו הסיבה שהמחיר שווה לכל נפש בהתאם לתקציב. על מנת לדעת את המחיר המדויק מומלץ לבקש מהאמן הצעת מחיר מפורטת לאחר תיאום ציפיות לגבי זמן המופע וכד'.

כמובן שאם מדובר באירוע רב משתתפים כמו בוועדי עובדים, העלות תתייקר לעומת מופע יום הולדת פרטי בבית עם מעט משתתפים. ביחד עם זאת, לערב עם החברים אפשר לחלק את העלות בין כולם וכך להוזיל את מחיר המופע וליהנות ביחד. לסיכום, הופעה של אמן חושים היא אופציה מקורית ומלהיבה שלא רק תישא בעלות סטנדרטית, אלא גם לא תצטרכו להשקיע באטרקציה נוספת.

 

אמן חושים עם קלף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *