רוצים לפרוש שטיח בבית אבל אין לכם מקום לשואב אבק אימתני שיתפוס מקום אחסון רב? הגעתם בדיוק למקום הנכון. הכתבה הבאה תראה לכם שלל

שיטות ניקוי אלטרנטיביות ואף תייעץ לכם על בחירה נכונה של שטיח לחלל שלכם, כאשר שאיבה אינה אופציה.

 

שיטות ניקוי אלטרנטיביות

אם אין לכם שואב אבק ואינכם מעוניינים לרכוש אחת מסיבות כאלו או אחרות, חשוב שתדעו שאין כל צורך שתוותרו על שטיחים כליל. כאשר מדובר בניקוי שטיחים ללא שואב אבק, ניתן למנות חמש שיטות עיקריות:

שיטת הניעור

ניתן לומר כי השיטה הראשונה אומנם לא מתבססת על טכנולוגיה פורצת דרך אך בהחלט יש בה ממדים מהפכניים, ובשורה התחתונה, ב-80% מהמקרים היא ללא ספק תעשה 90% מהעבודה הנדרשת.

 

שיטת החבטות

אותה שיטה ישנה נושנה שמקשרת לכולנו לסבתא עטוית מטפחת, שספק גדול אם אי פעם הייתה לנו, עומדת בחצר שטופת שמש ועשב ירוק למחצה וחובטת במרץ בשטיח גדול שתלוי על חבל כביסה, כל זאת בעזרת מחבט ייעודי עשוי פלסטיק דהוי או קש. את המחבטים האלו תוכלו למצוא בכל שוק גדול, הוציאו את השטיח למרפסת והתחילו במלאכה.

 

שיטת הטאטוא

כיום מטאטאים עם סיבי גומי הפכו להיות פופולריים מתמיד שכן הם עמידים וקלים לניקוי. אך נוסף לכל המעלות הללו, מטאטי גומי מאפשרים להעניק ניקיון יסודי לשטיחים ללא כל צורך בשואב אבק יקר ומהודר.

 

שיטת הכיבוס

אם יש בביתכם שטיחים אשר מתאימים לכביסה, הניקיון שלהם יהפוך מעתה למשימה קלה במיוחד. שטיחים אלו לרוב יהיו שטיחים קטנים יותר, עשויים מחומרים סינטטיים כדוגמת שטחי אמבטיה.

 

שיטת הניקוי המקצועי

למעשה מדובר במעין שיטת אווטסורסינג או השמה כפי שהיא ידועה בשמה העברי. מידי פעם תוכלו להזמין איש מקצוע אשר יגיע לביתכם עם כל הציוד הנדרש ויעניק לשטיח שלכם טיפול מסור ומעמיק במיוחד. לחלופין, תוכלו לקחת את השטיח למכון ניקוי שישתמשו במגוון רחב של טכנוליוגית ושיטות ויחזירו לכם שטיח ריחני ונקי במיוחד.

 

בחירה ותחזוקה נכונה של שטיח ללא שואב אבק

אם החלטתם להכניס לביתכם שטיח ואתם מתכונים לתחזק ולנקות אותו ללא שואב אבק, חשוב שתזכרו כי ניקוי לעיתים קרובות יותר יבטיח שאכן תוכלו לשמור על רמת תחזוקה גבוהה ותוכלו להנות משטיח זה לאורך זמן.

כמו כן, חשוב לבחור שטיח עם דוגמא שעליו תוכלו לראות מתי יש צורך בניקוי מצד אחד, אך הלכלוך לא יבלוט בו ויצור תחושה לא נעימה ולא היגיינית מצד שני. לשם כך כדאי לבחור שטיח בו שולטים גוונים כהים אך יש בו שילוב של גוונים בהירים יותר מצד שני.

שטיח שחור לבן לדוגמא, מהווה פתרון מצוין אשר עונה היטב על שני צרכים אלו, שיש שיגידו שהינם הפוכים במידה מסוימת.

בין אם אתם רוצים שטיח פרסי בסגנון עתיק, או צעיר ומודרני מעוטר בשלל דוגמאות גאומטריות מתוחכמות, כל עוד תשכילו לשמור על השטיח שלכם נקי, אין ספק שהשימוש בו יהיה מהנה במיוחד.

 

שואב אבק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *