התקדמות במקום העבודה הפכה למורכבת מאוד, זאת בשל ריבוי הכישורים אשר נדרשים מכם. כיצד אם כן ניתן להתקדם? להלן כל הפרטים.

התקדמות במקום העבודה – צעדים לביצוע

התקדמות במקום העובדה מהווה את אחד האתגרים הקשים ביותר לכל עובד, בעיקר בשל העובדה כי מקומות העבודה כפי שהכרנו בעבר השתנו ללא הכר, כמו גם הדרישות המצופות מעובדים. משום כך, עובדים רבים מתלבטים בשאלה כיצד הם יוכלו להתקדם במקום העבודה בצורה מהירה ואיכותית, ועל כן אספנו בעבורכם מספר טיפים חשובים שכל אחד צריך להכיר, כך שגם אתם תוכלו להתקדם ולהגיע לפסגות שלא דמיינתם:

השכלה גבוה

  • לקיחת תחומי אחראיות נוספים – אם אתם רוצים להתקדם במקום העבודה, מומלץ לדבר עם המעסיק ולשאול לגבי תחומי אחראיות נוספים אותם תוכלו לקחת במסגרת התפקיד שלכם.
  • יוזמה – יוזמה של ימי גיבוש, הערכות מקצועיות כמו גם קורסים מקצועיים יכולה להזניק את הקריירה שלכם, וזאת בשל העובדה כי מעסיקים נוטים לקדם עובדים אשר מראים יוזמה כמו גם חתירה למצוינות.
  • קורס לימוד אנגלית – לקיחה של קורס אנגלית עסקית יכולה להזניק את ההתקדמות שלכם במקום העבודה, וזאת בשל העובדה כי לימודי אנגלית יכולים להקנות לכם מיומנות חשובות ביותר בשוק התעסוקה אשר הופך לגלובלי יותר ויותר, דבר שמעסיקים נוטים לראות כפרמטר רציני לצורך קידום בעבודה וקבלת תפקידים נוספים אשר מצריכים את הידע בשפה האנגלית.
  • חשיבה מחוץ לקופסא – חשיבה מחוץ לקופסא יכולה בהחלט לעזור בקידום הקריירה, וזאת בשל העובדה כי במידה ואתם מראים יצירתיות והרחבת אופקים בתחומי העיסוק שלכם המעסיק שלכם ייראה אתכם כבולטים ביחס לשאר העובדים, ועל כן ירצה לקדם אתכם בסולם הדרגות.
  • שיחת חתך – חשוב מאוד להיות בקשר ישיר עם המעסיק ולבקש מעת לעת שיחת חתך לצורך שיפור היכולת המקצועית, כמו גם קבלת תמונה מדויקת אודות רמת הכשירות שלכם. קבלת ביקורת מקצועית יכולה למנף את הקריירה שלכם ולהראות למעסיק כי אתם חותרים באופן מתמיד למצוינות, גם כאשר מדובר בנושאים רגישים אשר עלולים להסב לכם מפח נפש כתוצאה מביקורת אשר ניתנת לכם על רמת המיומנות שלכם.
  • התמדה – חשוב מאוד להתמיד במקום העבודה, הן באמצעות לקיחה של שעות נוספות והן באמצעות חשיבה מעמיקה על דרכים בהם תוכלו לשפר את היכולת המקצועית שלכם, וזאת על מנת שתוכלו להתקדם בסולם הדרגות בהקדם האפשרי. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי התמדה כרוכה גם במחירים לא פשוטים מבחינה מקצועית, כאשר בלא מעט מן המקרים תאלצו לקחת עבודה אשר איננה תואמת באופן מיטבי ליכולת שלכם, אולם התמדה במהלך השהות שלכם במקום העבודה וחתירה מתמדת להתקדמות יכולה להוביל גם את המזכירה לעמדה בכירה, הכול בתנאי כי אתם אכן מתמידים ונותנים מעצמכם את מאת האחוזים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *