חליפה היא אחד מסגנונות הלבוש הנפוצים ביותר בזמן אירועים מכובדים. כל גבר אוהב את הלוק שהג'קט, החולצה המכופתרת, המכנסיים המחוייטים והנעליים המעוצבות נותנים לו, ולמי שמעוניין לקחת את העניין הזה צעד אחד קדימה – יכול בהחלט להוסיף אביזרים משלימים כמו עניבה, חגורה או אלמנטים לחפתים. בכל מקרה, כאשר בוחרים להשתמש באביזרים משלימים חשוב לדעת לעשות את זה כמו שצריך, אז בואו נבין אחת ולתמיד איך להתאים את החגורה לחליפה.

 

חגורה – לא רק מחזיקה את המכנסיים במקום שלהם

בעבר לכל אביזר נלווה היה תפקיד שהוא נועד למלא. חגורה נועדה להחזקת המכנסיים במקום, שלייקעס נועדו גם הם לאותה מטרה ועוד. היום, להבדיל מפעם, אביזרים נלווים משמשים גם בתור אביזרי נוי שנותנים לחליפה עוד נפח של יופי וצורה, ולכן צריך להתאים אותם לחליפה בצורה שגם תשתלב יפה וגם תהווה יופי בפני עצמו. אז איך להתאים את החגורה לחליפה? בקלות מאוד.

 

איך להתאים את החגורה לחליפה

כאשר מתאימים את החגורה לחליפה צריך לקחת בחשבון את החומר ממנו עשויה החגורה וגם את הצבע שבו היא מגיעה. למשל, חגורה בצבע חום לא תתאים עם חליפה בצבע שחור, אבל בהחלט יכולה להתאים עם חליפה בצבע אבן. שילובי צבעים הם אחד הסודות המרכזיים בהתאמת החגורה לחליפה, והיום ניתן לראות שילובי צבעים מעניינים ויצירתיים כמו חליפה בצבע כחול כהה עם חגורה בצבע בורדו, למשל.

מבחינת חומרים ניתן למצוא חגורות עשויות עור אך גם חגורות פשוטות יותר מחומרים פשוטים יותר. כאשר מדובר על התאמת החגורה לחליפה, חשוב מאוד שהחגורה תהיה עשויה מחומר איכותי שמתאים לצורת החליפה עצמה.

 

מתי משתמשים בחגורה?

חליפה יכולה להיראות טוב גם בלי חגורה, אולם כאשר מדובר על אירועים רשמיים יותר – שימוש בחגורה הוא בהחלט נפוץ ואף רצוי. מעבר לאלמנט העיצובי החגורה משדרת מראה שלם ומעניקה לוק שמכבד את מעמד האירועים. כך, לדוגמה, חגורה לחליפה יכולה להתאים לאורחים באירועים השונים, לחתנים, לבר מצווה ועוד.

 

חגורה צריכה להתאים גם ליתר האביזרים

אחד הדברים החשובים שצריך לקחת בחשבון הוא שהחגורה צריכה להתאים לא רק לחליפה, אלא גם ליתר האביזרים הנלווים לחליפה. בין היתר, צריך לבדוק שהחגורה מתאימה לשעון, לעגילים ולחפתים במידה ויש בהם שימוש. ככל שתגדילו להתאים יותר אלמנטים, כך הלוק הכללי יהיה יפה יותר ושלם יותר.

 

איפה קונים חגורה?

חגורות בדרך כלל נמכרות במרבית חנויות האופנה, אולם רצוי לקנות חגורה שבאה כחלק מסט שלם של חליפה, ולמה? מהסיבה הפשוטה שכך לא תצטרכו לעשות בעצמכם את ההתאמות בין החליפה עצמה לחגורה. כדאי לקנות חליפות בחנות שמתמחה בהתאמת חגורה לחליפה ושמציעה רכישה של אביזרים נוספים שיתאימו ללוק הכללי. לרכישת חליפות חתן לחצו כאן ותקבלו הצצה לקולקציה של חברת דיפלומט, חנות החליפות המובילה בישראל.

 

חגורה מעור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *