משקפי שמש נחשבים בין פריטי האופנה הפופולאריים ביותר במדינת ישראל! מעבר לפן האופנתי, שמשתדרג ומפתיע משנה לשנה, מדובר בפריט שימושי, שעוזר לנו למנוע אי נוחות ונזק לעיניים במדינה שטופת השמש שלנו. מותגי האופנה השונים מציעים משקפי שמש בעשרות ומאות עיצובים שונים, ולנו? נותר רק לבחור את מה שמתאים לנו! משקפי שמש קיימים במנעד רחב של מחירים, ואין אדם שלא יוכל למצוא לו משקפי שמש שמחמיאים לו, וגם מתאימים לתקציב שלו. אז…איך בוחרים משקפי שמש?

הצורך במשקפי שמש

משקפי שמש הן פריט שקיים אצל כל אדם, החי במדינה שיש בה ימי שמש. חלקנו מחזיקים גם מספר זוגות של משקפי שמש, למשל במקרים שאנו רוצים לגוון מבחינת המראה, או במצבים שבהם יש לנו מספר בעיניים, ואנו צריכים זוג אחד שהוא עם מספר, וזוג אחר שמאפשר לנו להיות עם עדשות וכדומה. מדינת ישראל מתאפיינת באקלים שמשי על פני ימים רבים מהשנה, כיאה למדינה במזרח התיכון. בימים שבהם השמש חזקה, ייתכן שממש נסבול במידה ושכחנו את משקפי השמש שלנו בבית, והדבר עשוי לגרום לנו לאמץ את שרירי הפנים שלנו כתוצאה מהסנוור. כמו כן- בטיחות העיניים שלנו נמצאת בסכנה בעת שאנו מסתובבים ללא משקפי שמש, ולכן- חשוב לבחור משקפיים עם עוצמת סינון מינימלית מומלצת. מעבר לעניין הנוחות והבטיחות- עם השנים, משקפי השמש קיבלו מקום גבוה במיוחד במדד פריטי האופנה, והם נחשבים לפריט המקנה לנו תדמית מסוימת, ולכן גם קיימים במגוון צורות ודגמים.

 

איך נבחר לנו משקפי שמש?

קניית משקפי שמש היא פשוטה במיוחד היום. בתור התחלה אנו צריכים להבין מה התקציב שלנו, על אף שזה, כידוע- פרט שיכול להשתנות במידה ונמצא משקפיים שממש מוצאים חן בעיננו. בכל מקרה- קניית משקפי שמש אונליין היא נפוצה כיום, וישנן חנויות אינטרנטיות המציעות גם משלוח חינם לרוכשים. בתור ישראלים, סביר להניח שאין זה הזוג הראשון שאנו רוכשים- ולכן אנו יודעים פחות או יותר אילו דגמים יתאימו למבנה הפנים שלנו. ישנם דגמים שהם ארוכים יותר ויש כאלו שהם רחבים יותר, יש כאלו שעדשותיהם גדולות במיוחד, ויש כאלו המגיעים בצבעים שונים ודרגות סינון שונות (הגנה מקרינת UV). ההמלצה מבחינת סינון הקרינה, היא משקפיים בדרגת סינון של 400-UV ומעלה.

כשאנו מתכוונים לרכוש משקפי שמש, ייתכן ואנו מעוניינים לרכוש לנו דגם נוסף שיהווה גיוון אופנתי, וייתכן ואנו רוצים להחליף את הזוג הקיים שלנו. בכל מקרה- מומלץ להתחשב במספר פרמטרים לפני שאנו מבצעים את הרכישה. בתור התחלה נרצה להבין מה התקציב שלנו, לאחר מכן- חשוב לוודא שמשקפי השמש עומדים בתקן סינון קרינה שישמור על העיניים שלנו מפני קרינת UV, ובסופו של דבר- נרצה להתאים לעצמנו משקפיים שיחמיאו לנו, ויתאימו לנו גם מבחינה אופנתית ותדמיתית.

משפט ייחודי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *