מתקני הרמה הינם מכונות אשר יכולים להרים לגובה אנשים, ציוד ואף סחורות. בעזרת המתקנים האלו, במידה ובוחרים נכון, עם אנשי מקצוע נכונים, ניתן לעשות עבודות ביעילות ובבטיחות רבה. בעזרת מתקנים אלו כאמור ניתן להעביר סחורות, אך בנוסף הם מאפשרים לאנשים לעבוד בגובה. כך שבבטיחות ניתן לעשות פעולות בגובה כגון – בנייה, תיקון, צביעה, ניקיון וכו'. לפניכם מספר דברים על כיצד לבחור מתקני הרמה לתעשייה.

 

ציוד מסוים למטרות ספציפיות

כאשר אתם בוחרים מתקן, הבחירה צריכה להיות בהתאם למשימה אותה אתם רוצים לבצע ולתנאי המשטח. ישנו מגוון מתקני הרמה כך שלכל משימה אמור להיות מותאם לפחות מתקן אחד.

 

תנאי שטח

תנאי השטח רלוונטיים ביותר בבחירה, יש מתקני הרמה אשר מתאימים יותר לתוואי שטח קשיח ואחרים לשטח רך יותר. חלק מהמתקנים יכולים לעבור בשטחים צרים ואף לעבור מכשולים. גם השאלה אם הפעולות יבוצעו בפנים או בחוץ עלולה להיות מכרעת. לכן, כאשר אתם בוחרים את המתקן, עליכם לוודא שהוא יתמודד עם המקום עצמו – יוכל לנוע בקלות, ולעבור כל דבר אשר עלול להפריע לו באזור העבודה.

 

גובה

בבחירת המתקן ההרמה, אסור לשכוח פרט חשוב ביותר – גובה המתקן. כל מכונה מגיעה לאיזשהו גובה מקסימלי, וכאשר אתם צריכים לבצע משימה בגובה, עליכם לבדוק בדיוק מהו ולוודא שהמתקן אותו אתם מזמינים אכן יכול להגיע לשם. זהו אומנם יכול להישמע כמובן מאליו, אך הדברים המובנים מאליהם הם גם החשובים ביותר לזכור ולהתחשב.

 

משקל

מתקני הרמה קיימים, כפי שהשם מרמז, על מנת להרים. זה יכול להיות הרבה דברים שונים, ולכל דבר יש משקל. על מנת לבחור מכונה מתאימה, צריך לדעת מה המשקל עליה להרים ולוודא שהיא אכן תעמוד בו. על כל מתקן ידוע מראש מהו המשקל המקסימלי שהוא יכול להרים, אז אם אתם יודעים מראש את המשקל, וודאו כי הוא קטן מאותו משקל מקסימלי שהמתקן יכול להרים.

 

תדירות

שאלה נוספת שאתם צריכים לשאול היא מה תהיה תדירות ההרמות שהמתקן יבצע במשימותיו. ישנם מתקנים איכותיים יותר וישנם איכותיים פחות. חלק מתקלקלים ונשחקים מהר יותר ואחרים מחזיקים מעמד לאורך זמן. אם אתם יודעים מראש שהמתקן יבצע הרמות בתדירות נמוכה או גבוהה, זה יעזור לכם לבחור נכון יותר.

 

ביקורות

כמו בכל תחום, כך גם בבחירת מתקני הרמה לתעשייה, מומלץ לקרוא מראש ביקורות של לקוחות קודמים. ניתן למצוא באתר של החברה מהם אתם חושבים לשלם על השירות, או באתרים ובבלוגים שונים באינטרנט. אנשים שהשתמשו בשירות יכולים לכתוב עד כמה יצאו מרוצים, האם המכונה מספקת את הסחורה והאם אכן כל מה שהובטח להם אכן התקיים.

 

לסיכום

לסיכום, כשאתם בוחרים מתקני הרמה לתעשייה, חשוב לדעת דברים מראש על מנת לבחור נכון. לדעת מה המשקל המירבי של המתקן, האם יעמוד בתנאי השטח של המפעל, מה תהיה תדירות ההרמות ובחינת ביקורות באינטרנט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *