האמבטיה היא חלל יחסית קטן בבית, אולם כמות רבה של פריטים צריכה להיות בה. כדי לשמור על הסדר של האמבטיה חשוב שיהיו לנו חללי אחסון מתאימים, שמצד אחד יוכלו להיכנס אל האמבטיה, אך יחד עם זאת גם יהיו מספיק גדולים על מנת לאחסן את כל אותם פריטים. אנחנו כאן כדי לתת לכם את כל הטיפים שיעזרו לכם בבחירה של ארוניות מתאימות לאמבטיה.

 

בחירה של ארוניות אמבטיה

ארוניות אמבטיה הם פריט שאנחנו לא יכולים לדמיין את החיים שלנו בלעדיו. כדי שהאמבטיה תהיה מסודרת, ושכל הציוד שנדרש יהיה בה, אנחנו צריכים ארוניות שבהן נוכל לשים את כל הציוד. בשוק הארוניות יש מבחר גדול עבורכם, אולם אנחנו כאן כדי לתת לכם את כל הטיפים שיעזרו לכם לבחור אותן. קרא עוד על מנת לקבל מידע נוסף שנושא של ארוניות אמבטיה.

 

גודל

הנתון הראשון הוא כמובן הגודל של הארונית. בבתים רבים האמבטיה היא חלל לא גדול במיוחד, מה שאומר שאנחנו צריכים לחשב כל מקום פנוי בו ולבדוק האם הארונית באמת יכולה להיכנס פנימה. אז לפני שאתם קונים את הארונית, פשוט בדקו שהגודל שלה מתאים לאמבטיה שלכם.

 

חלוקה פנימית

השאלה השנייה גם היא קשורה לגודל של הארונית, אולם הפעם לחלוקה הפנימית שלה. באופן כללי הציוד שאותו אנחנו שמים באמבטיה הוא ציוד קטן, אולם יש לנו הרבה מאוד פריטים כאלה. לאור זאת ההמלצה שלנו היא ללכת על ארוניות אמבטיה קטנות, אולם כאלה שיש בהן מספר מדפים מנת שנוכל להכניס אליהן את כל הציוד שלנו.

 

חומר

החומר שממנו הארוניות צריכות להיות עשויות חייב להיות עמיד בפני לחות ורטיבות. האמבטיה היא לא אזור סטרילי, מה שאומר שהארונית שלכם צפויה לספוג הרבה מאוד לחות במהלך הזמן. כדי שהמראה והחוזק שלה יישמרו לאורך זמן, היא לא יכולה להיות עשויה מחומר שנפגע ממים.

 

עיצוב

למרות שמדובר על פריט פונקציונלי, כזה שנועד לשרת מטרה מוגדרת, אין שום סיבה לא לבחור את הארוניות כך שהן גם יראו טוב. המראה של האמבטיה מושפע בעיקר מהפריטים שנמצאים בה, והארוניות תופסות מקום יחסית גדול, כך שהן משפיעות בצורה מכרעת על המראה שלה.

 

חברה מוכרת

הדבר האחרון הוא לקנות ארונית של חברה מוכרת, כדי להיות בטוחים שהלכתם על מוצר איכותי. גם אם המחיר הוא קצת יותר גבוה, שווה לשלם על איכות לאור החשיבות הרבה של הארוניות.

 

לסיכום

בחירה של ארוניות לאמבטיה צריכה להיעשות בצורה מוקפדת. הדבר הראשון הוא לבדוק שהארוניות אכן יכולות להיכנס אל האמבטיה ושיש מקום מסוים שבו אתם יכולים להציב אותן. לאחר מכן בדקו שהארוניות מחולקות בצורה מתאימה כך שתוכלו להכניס את כל הציוד שלכם פנימה. הקפידו שהחומר שממנו הארוניות יהיו עשויות הוא חומר שעמיד בפני לחות, כדי לשמור עליהן לאורך זמן.

מקלחון

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *