בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים מבינים שלא כדאי לתת לכסף לשכב סתם כך בחשבון העובר ושב.

כדאי להשקיע אותו באפיקי השקעה רבים.

עם זאת, יש כל כך הרבה אופציות להשקעות כך שאנשים רבים נוטים ללכת לאיבוד.

אנחנו פה כדי לעשות לכם סדר ולעזור לכם להבין איך אפשר להשקיע כסף בצורה בטוחה שתניב לכם תשואה

 

קביעת רמת הסיכון

לפני שבוחרים במה להשקיע יש לבחור את רמת הסיכון של ההשקעה. את רמות הסיכון נהוג לכנות – רמת סיכון נמוכה, רמת סיכון בינונית, ורמת סיכון גבוהה. ככל שרמת הסיכון יותר נמוכה, כך הרווח יהיה נמוך. אבל, וזה אבל גדול, ההפסד יהיה נמוך יותר בהתאם. לכן, כשרוצים לבצע השקעה בטוחה בוחרים בהשקעות עם סיכון יחסית נמוך, שמניבות רווחים בטווח הארוך.

 

דרך טובה ובטוחה – קופת גמל

אחת מהדרכים הטובות ביותר להשקיע היא פתיחה של קופת גמל. דוגמה לחברה שניתן לבצע זאת אצלה היא סלייס גמל. קופת גמל היא תוכנית חיסכון בה אתה משקיע סכום מסויים. את הסכום משקיע מנהל ההשקעות שאמון על קופת הגמל שלך במספר נתיבים.

היופי עם קופות גמל הוא שאתה לא צריך לחשוב עליהם כל הזמן. אתה משלם דמי טיפול למנהל קופת הגמל והוא אחראי להכל. כלומר, עליו הנטל לגרום לקופה לגדול, ולהגדיל את רווחי מחזיק קופת הגמל.

 

תמיכת המדינה בקופות גמל

המדינה מאד תומכת בקופות גמל. זאת משום שהיא רוצה שאנשים יחסכו כסף בטווח הארוך. לכן המדינה מעודדת מעסיקים לפתוח לעובדים קופות גמל ומעודדים אנשים לפתוח באמצעות הטבות מס על לקיחת הכסף לאחר תקופה ארוכה.

 

מה משפיע על מחיר קופת הגמל

מחיר קופת גמל מושפע בעיקר מדמי הטיפול. לכן, לפני שאתם בוחרים קופת גמל, תבדקו מהם דמי הטיפול והאם הם יקרים או זולים בהשוואה לשוק קופות הגמל הקיים. עם זאת, שימו לב שאיכות מנהלי קופות הגמל שונה מקופת גמל אחת לשנייה. בדקו האם מנהל קופת הגמל איכותי, כלומר יודע באילו נתיבי השקעה לבחור כך שתרוויחו את הסכום הגבוה ביותר. לכן, אזנו בין דמי הטיפול לאיכות מנהל ההשקעות

 

השקעה יחסית בטוחה – נדל"ן

דרך נוספת להשקיע בצורה יחסית בטוחה היא נדל"ן. היתרון בנדל"ן הוא שגם כשהערך שלו יורד הוא נשאר אצלנו. החיסרון הוא שהערך שלו עולה יחסית לאט. ניתן לראות בשוק הדירות שמחירי שכירות עולים הרבה יותר לאט ממחירי דירות. אולם, אין ספר שמחירי הנדל"ן בארץ ובעולם תמיד בעלייה ולכן זו השקעה מאד משתלמת.

כיום ניתן להשקיע בנדל"ן גם בישראל וגם מחוצה לה. ישראלים רבים קונים נכסים מחוץ לארץ ומשכירים אותם לתושבי המקום. זה הפך להיות מאד מקובל ויש חברות שלמות שכל מהותן היא לעזור לאנשים לבצע עסקאות מחוץ לארץ

מטבעות

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *