החלקה אורגנית מאפשרת לכל אחת להנות ממראה שיער חלק, אופנתי וזוהר. הבעיה היא שיש לא מעט החלקות הידועות כמזיקות לשיער. ולמען האמת, כל החלקה באשר היא עלולה להזיק לשיער אם היא לא מבוצעת בצורה נכונה. כיום ניתן לרכוש ערכה להחלקה ביתית ופשוט לעשות אוצה בבית, לבד ופשוט לעוף על החיים. יצאנו לבדוק מהי ההחלקה המומלצת ביותר ועל מה חשוב להקפיד בבחירת תכשיר להחלקה.

 

לפני ביצוע החלקה ביתית חשוב לזכור:

  • יש החלקות שלא ניתנות לביצוע באופן ביתי בשום אופן. יש חומרים רעילים ומסוכנים למרות שהם נחשבים למאוד יעילים. יש חומרים שצריכים להיות על השיער למשך זמן מסוים שחשוב שהוא יהיה מדויק בהתאם להוראות ולא מאשרים להשתמש בה בצורה ביתית.
  • לכל חומר יש הוראות שימוש שונות משלו. חשוב מאוד לעיין היטב בהוראות השימוש ולהבין אותם. ההמלצה היא לא להתחיל את ההחלקה על כל השיער בבת אחת, אלא לנסות לפני כן על קבוצת שיער צדדית בהתאם לסדר הפעולות הנדרש.
  • כאשר רוכשים החלקה אורגנית ביתית, חשוב להצטייד בכל הציוד הנלווה מראש. כי אמנם יש לכם את חומר ההחלקה עצמו, אך חשוב לזכור גם את הכפפות שחשוב להכין מראש, קערה להכנת החומר, פן לשיער וכמובן, מחליק שיער. אל תשכחו כי סדר הפעולות בתהליך החלקה ביתית הוא חשוב מאוד. אין לדלג על שלבים וכל שלב חשוב בפני עצמו.
  • הוראות השימוש הן מדויקות (ואתם יכולים להבין זאת רק מכמות הפעמים שציינו זאת כאן:) וחשוב לפעול על פיהן. העמידה בזמנים היא קריטית כאשר החומר שוהה על השיער. שהות ארוכה מידי עלולה לפגוע בבריאות השיערה.

החלקה אורגנית

מהי ההחלקה הביתית הנחשבת כבטוחה ביותר לשימוש?

כאשר רוכשים חומרי החלקה חשוב לבדוק שמדובר במוצר בעל אישור ממשרד הבריאות. חומרי החלקה רבים מכילים חומרים רעילים ועדיף לרכוש את הידידותיים יותר לסביבה. פורמלין הוא חומר המשולב בהרבה חומרי החלקה למרות שהוא יודע כחומר רעיל ומסרטן. אם אתם מעוניינים להחליק את השיער בבית בכוחות עצמכם, רכשו חומר החלקה ללא פורמלין וללא פרבנים. יש את מוצר ההחלקה המוביל המשווק על ידי הייר ליין העוסקים בשיווק מוצרי טיפוח לשיער: לוריאל אקסטנטו מוויסטוריסט.

מדובר בחומר שנחשב ליעיל מאוד. החלקה כזו משקמת שיער פגום והופכת אותו לרך ובעל מראה זוהר. אנו ממליצים דווקא על חומר זה מפני שהוא מותאם לסוגי שיער שונים. תוכלו לרכוש קרם החלקה לשיער צבוע, קרם החלקה לשיער טבעי דק או לחילופין, לשיער טבעי עבה.

 

לסיכום

כאשר רוכשים קרם החלקה לביצוע החלקה ביתית, חשוב לזכור כי יש לא מעט סיכונים נלווים ויש לבחון היטב את המוצר. הוא חייב להיות באישור משרד הבריאות וגם כאשר מדובר במוצר מאושר הוא עדיין מצריך דיוק בשלבי העבודה.

החלקה אורגנית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *