אם יש רק אמא אחת בעולם, אז גם לאבא אין תחליף! ולכן כדאי לקחת רגע ולחשוב עם עצמכם: מה אבא הכי היה רוצה לקבל כמתנה? האם כוסות וויסקי מהודרות? אולי בכלל אבא בקטע של גאדג'טים טכנולוגיים? הנה מידע שימושי למעניקי השי המתלבטים, המשיכו לקרוא. 

בכל יום בשנה כדאי לעטוף את אבא ואמא בחיבוקים ונישוקים כדי להראות להם עד כמה הם חשובים לכם. אבל אחת לשנה כדאי EXTRA להשקיע! אנחנו כמובן מדברים על יום המשפחה, יום האם, האב או איך שנרצה לקרוא ליום המקסים הזה.

וכשניגשים לבחור מתנה לאבא היקר, אפשר לבחור בין כמה סוגי מתנות כמו אביזרים חשמליים או גאדג'טים, סטים של מתנות, ציוד-חוץ או ציוד משרדי ועוד. בואו נתחיל עם גאדג'טים שכל אבא יאהב.

 

אפשר לבחור בין גאדג'טים שונים

רוצים ממש להגניב את אבא? זו השקעה של כ-300 ₪, שבתמורתה אבא יקבל רחפן WIFI נטען בעיצוב מגניב במיוחד של מטוס קרב. תוכלו להטיס אותו ביחד ולהרוויח אחלה זמן איכות ביחד. אם רחפן פחות בא בחשבון, אפשר גם אוזניות אלחוטיות בלוטוס בעלויות של כ-80 ₪ ומעלה.

אם אבא אוהב להסתפר לבד, אתם יכולים להעניק לו מתנה מאוד פרקטית, שהיא מכונת תספורת לגברים. מכונות אלו נמכרות בעלויות ממוצעות של כ-120 ₪ ומעלה, מה שמאפשר גם להשאיר בצד כמה שקלים לכרטיס ברכה מרגש.

מתנה לאבא

עוד כמה רעיונות עבור מתנה לאבא

  • סינר מנגל עם כלים – מותאם לאבות שאוהבים להעלות ריחות BBQ לאוויר, תוכלו למצוא בסינר את הכלים הנדרשים לכל "גרילמן".
  • מיני אופני כושר לאימון ביתי – בעלויות כמעט מצחיקות של כ-229 ₪ ומעלה, תוכלו להעניק לאבא מיני אופניים לשדרוג שגרת הפעילות הגופנית.
  • מאוורר לצוואר – מדובר במאוורר נטען שמשחרר רוח נעימה בימים החמים של הקיץ, מותאם במיוחד עבור אבות שעובדים בחוץ בעבודות שונות.
  • רמקול בלוטוס אלחוטי – אם אבא מאוד אוהב מוסיקה והיא מלווה אותו בכל מקום, הוא ממש יעריך את המתנה הזאת.

 

לבסוף, כמה טיפים לרכישת מתנות לאבא

אם אתם מחפשים טיפים כלליים לרכישת מתנות לאבות, הטיפ הכי חשוב הוא לחשוב על סוגי התחביבים וההנאות של אבא. מה הוא אוהב לעשות בזמן הפנוי? נסו לבדוק עם עצמכם, מה אבא הכי היה נהנה לקבל לא רק ממכם, אלא באופן כללי.

אם אינכם בטוחים מה לעשות, אתם תמיד יכולים להתייעץ עם אמא כדי לוודא ששום דבר לא מתפספס לכם. בנוסף, אפשר גם להתייעץ עם אחד החברים של אבא, במידה שהוא זמין עבורכם לדבר עצה חכמה. ובסופו של דבר, העצה של צוות חנות המתנות גם היא תמיד זמינה, אתם רק צריכים לבקש עזרה (אפשר גם אונליין כמובן).

מתנה לאבא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *