היום המאושר בחייכם מתקרב ואתם שוקלים איזו הזמנה לעצב? באמצעות חברת ברוך שטרן תוכלו לעצב ולהדפיס את ההזמנה היפה ביותר, בהתאמה אישית במיוחד עבורכם.

הזמנות לחתונה – אחד הצעדים החשובים ביותר שיש לבצע בדרך לאירוע

כל זוג צעיר יודע כי אחת ההחלטות החשובות ביותר שיש לקחת לאחר שנסגר תאריך החתונה, כמו גם האולם האוכל והקונספט הוא בחירה של הזמנה עבור האורחים. אם בעבר התרגלנו לקבל הזמנות לחתונה סטנדרטיות ביותר, כיום באמצעות אמצעים טכנולוגיים מתקדמים מאוד ניתן לעצב מגוון רחב מאוד של הזמנות לחתונות, כאלו שמעבר לכך שמדובר בהזמנה הן מעוצבות, הולמות את הקונספט של החתונה והן של הזוג וכן תישאר חקוקה בזיכרונם של בני המשפחה, החברים והמוזמנים לחתונה. למעשה, הזמנה היא השלב הראשון עבור האורחים להבנה של מהו הקונספט של האירוע – האם מדובר בחתונת בוקר? האם מדובר בחתונה ליד הים, או שמא באוויר הפתוח? באמצעות הזמנה לחתונה ניתן מראש להעביר לאורחים מה עומד מאחורי החזון של בני הזוג לגבי האירוע החשוב ביותר בחייהם, כך שההזמנה תיצור למעשה חוויה גדולה ומשמעותית עוד לפני יום האירוע, זאת בצורה פשוטה המשלבת יצירתיות ויצירת עניין רב, פרטים נוספים ניתן למצוא בקישור הזה.

הזמנה לחתונה

מיתוג והדפסת הזמנות לחתונה – רק אצל חברה מקצועית

ענף הזמנות החתונות צבר תאוצה בשנים האחרונות, זאת כאמור באמצעות פיתוחים טכנולוגיים פורצי דרך אשר מאפשרים לבצע מיתוג והדפסת הזמנות לחתונה בצורה חדשנית, מעוררת עניין ובעיקר כזו אשר מתאימה לקונספט החתונה. כיום ענף החתונות בישראל מגלגל מיליארדי שקלים, זאת כתוצאה מכך שמדובר בייחוד במדינת ישראל, באחד האירועים החשובים ביותר עבור הזוגות העומדים להינשא. כיום, ישנם סוגים רבים מאוד של חתונות – חתונות בוקר, חתונות צהריים, חתונות הפוכות וכו' – כל זה כאמור בהתאם לרצון בני הזוג והקונספט העיצובי שהם בחרו. לכן, ישנה חשיבות מכרעת לבחירה בבית דפוס אשר יידע לבצע את ההתאמות הנדרשות במיוחד כך שבחירת המיתוג לאירוע תהיה בהלימה מוחלטת להזמנה לחתונה. דפוס ברוך שטרן דפוס ברוך שטרן הוא בית דפוס אשר משלב בתוכו בית עיצוב והפקה בעל התמחות מיוחדת בענף האירועים. דפוס ברוך שטרן מציע יכולות מובילות מקצה לקצה, למיתוג חתונות והפקת אירועים בכל מה שקשור לאלמנטים ויזואליים בדפוס. החברה מציעה חבילת דפוס הכוללת דפוס בפורמט רחב, דפוס על גבי מגוון פלטפורמות הדפסה: קנבסים, קאפות, וקרטון בשלל עוביים ומרקמים, וכן דפוס משי על גבי מוצרים ופריטים מורכבים. בנוסף, באמצעות בית הדפוס ברוך שטרן ניתוח לבצע מיתוג והדפסת הזמנות חתונה  בפורמטים שונים, כך שכל פורמט יתאים במיוחד לסיפור של בני הזוג, זאת בצורה המקצועית ביותר המשלבת יצירתיות פורצת דרך ומתן שירות צמוד אשר ילווה אתכם לאורך כל דרך, עד אשר תקבלו את ההזמנה ההולמת בדיוק את האירוע שלכם.

למידע משלים בנושא:

.https://steb.co.il/

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *