לא משנה אם יש לכם טיסת קונקשן באוסלו או שאתם מגיעים לביקור של יום אחד, אוסלו מאפשרת לכם לקבל חוויה מדהימה וזאת לאור שפע האטרקציות והמקומות שחובה לבקר בהם. כיצד ניתן לראות את אוסלו ביום אחד? כל הפרטים.

מסלול באוסלו

אוסלו – עיר יפהפייה ומלאה באטרקציות

אוסלו בירת נורווגיה הפכה בשנים האחרונות לאחד מיעדי התיירות החמים ביותר, ולא בכדי. אוסלו היא עיר יפהפייה אשר נחשבת לאחת מבירות אירופה היפות ביותר בעולם, זאת לאור העובדה שבביקור בעיר ניתן לראות מבנים היסטוריים אשר נשמרו במשך אלפי שנים, אטרקציות רבות ובעיקר שפע של מקומות לבקר מהם. גם אם אתם מגיעים ליום אחד לעיר במסגרת של טיול מאורגן או שיש לכם כמה שעות להעביר, אוסלו היא בהחלט המקום. על כן, המומחים של אתר נורבגיה תכננו בשבילכם מסלול ליום אחד באוסלו – טעימות מהעיר הגדולה הזו אשר הפכה לפנינת תיירות עבור מבקרים רבים, להלן המסלול שהכנו במיוחד עבורכם ליום אחד:

ארוחת בוקר במסעדת San Francisco Bread Bowl – את הבוקר שלנו נפתח באחת המסעדות האהובות ביותר ע"י ישראלים רבים וכך גם תיירים אשר מגיעים לאוסלו מכל רחבי העולם. מדובר במסעדה אשר מגישה מנות גדולות בתוך קערת לחם אשר נעשית בעבודת יד. מדובר במסעדה זולה יחסית למסעדות באוסלו ובהחלט ניתן לפתוח שם את הבוקר עם ארוחה דשנה וטעימה כמו גם לטעום ממבחר בירות הבוטיק אשר נמכרות במקום.
ביקור בנמל אוסלו – הנמל באוסלו נחשב לאחד ממקומות החובה שיש לבקר בעת שהות באוסלו, זאת משום שמדובר בנמל יפהפייה אשר בו ניתן למצוא שפע של מסעדות, חנויות ובעיקר לבקר בשוק הדגים המפורסם אשר פתוח לקהל הרחב ומאפשר להתרשם ממבחר הדגים ופירות הים הטריים אשר מגיעים בכל יום. המחירים נוחים יחסית וניתן לבלות שם אפילו זמן קצר, כך שהוא מתאים מאוד לביקור של יום אחד.
ביקור בבית המלוכה – בית המלוכה של נורווגיה הוא תחנת חובה עבור כל מבקר שמגיע לטייל באוסלו, גם אם זה רק ליום אחד. בית המלוכה ההיסטורי מאפשר לתיירים מכל העולם להגיע לסיורים מודרכים בשפה באנגלית, כמו גם לנוח על אחת ממדשאות הדשא העצומות אשר נמצאות בסמוך לבית המלוכה.
ביקור בבית האופרה והבלט הלאומי – אוסלו מאפשרת לבקרים בה להגיע לבית האופרה והבלט הלאומי, מבנה מרשים ביותר אשר האטרקציה המרכזית ביותר שלו היא גג עצום אשר מאפשר תצפית יפהפייה לאוסלו.
ביקור במוזיאון היהודי – המוזיאון היהודי הייחודי נמצא ברובע העתיק של העיר, והוא סמוך מאוד למדרחוב המפורסם של אוסלו בו ניתן למצוא חנויות רבות. אם כבר מגיעים ליום אחד, מדובר באחד המקומות היפים אשר מתאר את חיי היהודים בנורווגיה בעת העתיקה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *