עבור רבים מאיתנו חסכונות הם דרך חיים, כי אם לא נחסוך בצורה מסודרת בכל מיני דרכים, איך נתמודד עם מקרים לא צפויים בחיים? עם זאת, לא אחת קורה שאנשים עושים כל כך הרבה חסכונות במקביל, עד שהם כבר מאבדים את הידיים ואת הרגליים. כמו כן, לא פעם קורה שמעביד עושה לעובדים שלו חסכונות שונים, מפריש לשם כספים אך העובדים לא ממש יודעים על כך, כי לא כולם מתעמקים בתלוש המשכורת. האם כל המקרים האלה אומרים שעלינו לוותר על הכסף שלנו, רק כי אנחנו לא יודעים איפה הוא נמצא? התשובה היא כמובן לא, ומה שעלינו לעשות במצב כזה הוא לפנות אל הר הכסף.

מי אתה, הר הכסף?

הר הכסף זו יוזמה של ממשלת ישראל ששמה לה למטרה לסייע לאותם אזרחים שלא יודעים איפה נמצאים הכספים האבודים שלהם. למען האמת, אפילו אם אזרח מסוים לא יודע בכלל האם יש לו חסכונות או לא, הוא יוכל לפנות אל הר הכסף ולבקש לעשות חיפוש. הר הכסף עובד היום בצורה מאוד יעילה כי המערכת כאן משוכללת וטכנולוגית מאוד, כך שאין ספק שהדו״ח שתקבלו יהיה מדויק ואמין. יתרה מכך, ברוב המקרים מדובר על מעט מאוד ימי עבודה, כך שתוכלו להגיש את הבקשה שלכם היום ולקבל תשובה במהירות רבה.

חיסכון אבוד

איתור חסכונות של נפטרים

כדאי לדעת שאתם יכולים לפנות אל הר הכסף לא רק כדי לברר האם לכם בעצמכם יש חסכונות שלא ידעתם עליהם. למעשה, הר הכסף יכול לברר מידע כזה גם לגבי אנשים שנפטרו. לכן, אם אתם רוצים לדעת האם להורים שלכם היו חסכונות שלא ידעתם עליהם ושממתינים לכם כי אתם היורשים החוקיים שלהם, מדוע שלא תעשו את הבירור הזה עוד היום? במקרים כאלה צריך לציין את שם הנפטר ועוד מספר פרטים בסיסיים לגביו והמערכת תעשה עבורכם את החיפוש במהירות. אין לדעת מה תגלו ובהחלט יכול להיות שמחכים לכם עשרות אלפי שקלים שההורים חסכו לאורך שנים, אז למה שתוותרו על כך?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *